|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Jellow
From Milano to The Hague,easy as it goes.. en nogwat
lyrics komen in de clip langs :)
is Electro trouwens (stijl) |
LOL
ik dacht eerst dat je ons voor de gek zat te houden, maar na 4 keer luisteren hoor ik het eindelijk.. :cool:
alleen dat laatste stukje is nog een raadsel.. ik kan die clip niet zien ofzow?? iemand hier die um wel kan zien? |
|
|
| Optimus |
| hoe komen ze in godsnaam aan Den Haag?:conf: |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by Optimus
hoe komen ze in godsnaam aan Den Haag?:conf: |
Je kunt beter vragen hoe ze aan Milano komen, aangezien Legowelt een Nederlander is (dus niet alleen Jurgen Vries gebruikt een buitenlandse naam om op te vallen :rolleyes: ) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | | hoe komen ze in godsnaam aan Den Haag? :conf: |
je zal het niet geloven maar Den Haag is echt de bakermat van electro. nederland is zo een beetje het toonaangevende land voor (underground) electro.
en dan vooral Den Haag met de labels Bunker en Viewlex (ofzo) en Rotterdam met Clone.
alleen die electro scene in nederland is heel erg terughoudend en in zichzelf.
ze treden ook nauwlijks naar buiten. tegen commercie etc.
ze kijken ook heel erg neer op techno-muziek omdat ze vinden dat het te mainstream en commercieel geworden is blabla :toothless |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Je kunt beter vragen hoe ze aan Milano komen, aangezien Legowelt een Nederlander is (dus niet alleen Jurgen Vries gebruikt een buitenlandse naam om op te vallen :rolleyes: ) |
Legowelt maakt al heel erg lang onder die naam muziek, dus ga er maar niet van uit dat die naam heeft gekozen om er mee op te vallen
;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|