|
|
| DJ_Siesta |
vorig jaar hadde we 20000 euro
en nu helemaal niks, altijd ut zelfde liedje |
|
|
| kolkiewolkie |
LMAO!!
hehehehe, had ik deze draad toch finaal over de kop gezien he :)
maar goed ook anders had ik jullie voor de kerst al kunnen vertellen dat de hoofdprijs in een dorpie verderop gevallen was :)
18,9 miljoen in dat kleine K*TGEHUCHT 3 km verderop (kon vanuit onze tuin de show ongeveer horen)
was wel stom eigenlijk, want in eerste instantie verwachte iedereen in dat dorp een graantje mee te kunnen pikken, maar uiteindelijk bleek dus 2/3de van het dorp naast de pot te pissen :toothless (er zijn 3 postcodewijken in Daarle).
heb nog wel ff gekeken, mn paps en mams steeds: o da's die en die, gevolgd door: gedverdemme, die gun ik ut nou TOTAAL niet of 'da vink nou mooi veur die luu' (dat vindt ik nou mooi voor die mensen).
was wel grappig om al dat overbekende dialect es op de buis voorbij te horen komen :disbelief
ook stom: die presentator (naam ontschiet me ff atm), 1x zei ie daalre i.p.v. daarle en dat ligt volgens hem in de achterhoek :rolleyes: (terwijl ut toch echt twente is) en even later waren het dan wel weer tukkers :stongue: .
ook mooi:
vraag: 'wat ga je d'r mee doen?'
antw: nou, ik moet nog een nieuwe spijkerbroek hebben dus dit komt wel goed uit (manneke won 1.2 miljoen pleuro):haha:
en 1 gezin... 6 miljoen pleurootjes mee naar huis :eyes: oh man nie voor te stellen als je dan savonds thuiskomt...
oja, ik had zelf geen lot, dus de jaloezie valt mee :o :p |
|
|
| tango |
leuk verhaal kolkie, het gaat alleen over heel iets anders :rolleyes:
grtz,
TNG |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tango
leuk verhaal kolkie, het gaat alleen over heel iets anders :rolleyes:
grtz,
TNG |
LOL :haha: :haha:
Kolkie mist nog een btje scherpte joh.. |
|
|
| magrec |
whahaha kolkman :)
we hadden 2 loten en 2x 20€...
klein verlies dus. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|