return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Ouwejaarsloterij

ryo
De enige keer dat wij thuis meedoen aan de loterij :) afgelopen 2 jaar gewonnen, maar dat was dan ook wel het geweldige bedrag van uhm, de helft van de prijs van het lot... stel dat we winnen, dan haal ik me ook normale draaitafels en mixertje en voor de rest geen idee :)
LightForce
Ja doe mee aan de loterij....
Alleen lot ligt onder de book in cadeau papier :S Moet morgen ff kijken naar het nummer.

Mocht ik wat winnen wat zou ik er mee doen.

Euhm eerst me home theatre set maar eens afmaken. Afgelopen week een 6.1 versterker van Marantz gehaald. En tja nu moet er nog een woofer bij en 2 front speakers (rears heb ik al) Dacht aan B&W Nautilus 803 (zijn maar 3000 euro per stuk) :D

Euhm auto van de overbuurvrouw kopen, die doet dr Audi S3 weg :D Of natuurlijk nieuwe gelijk :P

Maar ja dromen zijn bedrog win toch niks :D
blighty
Hi all,

Ja we doen mee, met een half en een heel lot hehe :) Hmm, tja, wat zou ik met de 11,8 miljoen doen??

Ik denk persoonlijk dat ik de helft weggeef aan een goed doel (serieus) en de rest goed zal investeren zodat ik van de rente kan leven :D Verder kan ik niet echt dingen opnoemen die ik direct zou willen hebben op een Pioneer DJM600 en een Laptop na :)

Greetings,
Blighty
Joost008
We doen al elke maand mee, maar het meeste dat we hebbe gewonne is 25 euro. Ikzelf heb dit jaar geen lot gekocht, geen id of me pa nog een lot heeft gekocht maarja als we wat winnen krijg ik vast wel wat mee en dan zie wel wat ik er van ga kopen (iig niet te veel mooi veel bewaren voor later) zal wel leuk feesie worden met me maten ofzo
Valhalla
Heb nog geen lot, hopelijk kan ik der nog 1 halen.
Heb 2 keer een lot gekocht en beide keren geld gewonnen.
1 x 10 euro en 1 x 100 :D.
Als de jackpot naar mij toe komt dan zou de helft aan de kant gaan en de rest op aan een porsche 911 turbo en een lekker huisje en vakantiehuisje op een zonnig oort. En me eigen warsteiner brouwerij in de kelder :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland