|
|
| Nook |
| ik heb ook een lot en als ik win, sodeju, dan haal ik draaitafels, me favo platen, een betere internet verbinding, kratje heineken, goed uitgaan volgend jaar! yeah, ik zie het al helemaal voor me. :) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wij hebbe eens 10.000 gewonnen, maarja das ook zomaar op zegmaar |
ach ja wat is 10.000 nou nog tegenwoordig he gerrit ;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Nook
kratje heineken |
Kan Nook nog mee voor de nominaties van Nerd van het jaar 2002 of gaat ie nu alvast in de pot voor het jaar 2003 ;)
wie koopt er nou Heiniken als ie zoveel te besteden heeft :D
Maar goed, back to topic.
Wij winnen elk jaar in loterij!!!!!
Wij doen namelijk niet mee :).
Opzich is het allemaal wel leuk om daar aan mee te doen, maar mun moeder houdt er niet zo van.
Ik ken ook mensen die al jaren aan zulke dingen meedoen.
Toen wonnen ze een keer 50 gulden en waren helemaal blij!!!!
Toen ik vroeg hoeveel geld ze al in de loten hadden gestoken was de vreugde echter zo over ;)
Stel dat ik meedeed en ik zou het geld winnen:
Dan ging ik natuurlijk eerst flink met mun maten op stap en zou ik de alles betalen.
Dan mun kater uitslapen en als ik wakker wordt ga ik meteen achter mun PC zitten, AutoCAD opstarten en mijn droomhuis afmaken (voor de insiders: sijl = le corbusier). Kben overigens al een heel eind met het tekenen hiervan, maar kzou het zo snel mogelijk afmaken en het huis laten bouwen zodat ik met mun ma eens in een fatsoenlijk huis zou wonen.
Als ik de tekening af heb ga ik naar de stad en koop ik 2 uuh, doe er maar 3, SL-1200 draaitafels en een hele hoop platen.
Op de terugweg koop ik dan nog een mooie BMW.
Daarmee haal ik ons pa op die ik vervoglens ook een auto naar keuze geef.
Samen kopen we nog een mooi cadeau voor mijn neefje (zijn kleinkind)
De rest laat ik mooi op de bank staan, doe verder niet gek met mun geld en ga mun studie afmaken.
Voor mun studie koop ik nog wel een laptop omdat dat makkelijk is.
Ja ja, de afgelopen minuten heb ik er echt ff over nagedacht.
Meer zou ik ook niet met mun geld doen en probeer vooral op dezelfde voet verder te leven zoals ik nu doe. |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by raoel
Kan Nook nog mee voor de nominaties van Nerd van het jaar 2002 of gaat ie nu alvast in de pot voor het jaar 2003 ;)
wie koopt er nou Heiniken als ie zoveel te besteden heeft :D |
ok, 2 kratten heineken dan. heineken is gewoon 1 van de betere bieren, met duvel en elephant dan, maar daar moet je trek in hebben. met oudejaar heb ik trek in heineken. :) |
|
|
| M5 |
Ja ik doe ook mee met een vriend van me....
000700 is ons lotnummer... Letters weet ik niet want hij heeft het lot :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|