|
|
| Chicane |
Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht, ik had de mijne bij Elesdesia in Rotterdam gekocht lang voordattie opnieuw uitgebracht werd.
Ow ik zoek ook nog trouwens:
Lemon 8 - Groinshaker
Lemon 8 - Pressure
Secret Sinema - Pure Tekk
en een heleboel Basic Beat/EC platen :D Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Chicane
en een heleboel Basic Beat/EC platen :D Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg ;) |
Ga ook eens langs bij Tunes Ville in Breda (zit vlakbij de Magik) daar hebben ze ook nog veel spul van Basic Beats :)
ik ben nog opzoek naar enorm veel platen! enkele die ik nog zoek zijn;
James Holden - Horizons
Max Graham - Sepia / Dying To Survive
Hiroshi Okada - Beyond The Green
Planisphere - So Many Ways
Jose Amnesia - The Eternal
Max Graham - Shoreline / Bar None :crazy: |
|
|
| New Wave |
Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht, |
Ja dat weet ik, en toen was ik ook net telaat :mad: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ga ook eens langs bij Tunes Ville in Breda (zit vlakbij de Magik) daar hebben ze ook nog veel spul van Basic Beats :) |
Waar zit dat dan precies? Ik wou vandeweek toch nog eens langswippen bij Magik voor wat leuke classic BlackHole's :)
| quote: |
ik ben nog opzoek naar enorm veel platen! enkele die ik nog zoek zijn;
James Holden - Horizons
Max Graham - Sepia / Dying To Survive
Jose Amnesia - The Eternal
|
Deze zwerven heel vaak op de Engelse E-Bay (ebay.co.uk) rond, soms belachelijke hoge prijzen (wanneer die kneuzen elkaar overbieden) maar soms ook bijna weggeef prijzen :)
Een directe link heb ik helaas niet voor je, maar kijk eens rond je komt ze regelmatig tegen! |
|
|
| Partyhardy! |
Waar zit dat dan precies?
|
Als je met je rug naar de Magik staat ga je rechtsaf(richting centrum) en dan meteen de eerste links (bij die ABN-pinautomaten). In die lange straat zit Tunes Ville. Stukje door lopen tot aan de straat, over steken en dan zit het aan de linkerkant. Echt hooguit 5 minuutjes lopen :)
en thanks voor die e-bay site. ik zal er eens een kijkje gaan nemen... :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|