return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Naar welke platen ben jij op zoek?

Chicane
Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht, ik had de mijne bij Elesdesia in Rotterdam gekocht lang voordattie opnieuw uitgebracht werd.

Ow ik zoek ook nog trouwens:

Lemon 8 - Groinshaker
Lemon 8 - Pressure
Secret Sinema - Pure Tekk

en een heleboel Basic Beat/EC platen :D Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Chicane
en een heleboel Basic Beat/EC platen :D Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg ;)

Ga ook eens langs bij Tunes Ville in Breda (zit vlakbij de Magik) daar hebben ze ook nog veel spul van Basic Beats :)

ik ben nog opzoek naar enorm veel platen! enkele die ik nog zoek zijn;

James Holden - Horizons
Max Graham - Sepia / Dying To Survive
Hiroshi Okada - Beyond The Green
Planisphere - So Many Ways
Jose Amnesia - The Eternal
Max Graham - Shoreline / Bar None :crazy:
New Wave
quote:
Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht,

Ja dat weet ik, en toen was ik ook net telaat :mad:
Chicane
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ga ook eens langs bij Tunes Ville in Breda (zit vlakbij de Magik) daar hebben ze ook nog veel spul van Basic Beats :)

Waar zit dat dan precies? Ik wou vandeweek toch nog eens langswippen bij Magik voor wat leuke classic BlackHole's :)

quote:

ik ben nog opzoek naar enorm veel platen! enkele die ik nog zoek zijn;

James Holden - Horizons
Max Graham - Sepia / Dying To Survive
Jose Amnesia - The Eternal

Deze zwerven heel vaak op de Engelse E-Bay (ebay.co.uk) rond, soms belachelijke hoge prijzen (wanneer die kneuzen elkaar overbieden) maar soms ook bijna weggeef prijzen :)
Een directe link heb ik helaas niet voor je, maar kijk eens rond je komt ze regelmatig tegen!
Partyhardy!
quote:
Waar zit dat dan precies?

Als je met je rug naar de Magik staat ga je rechtsaf(richting centrum) en dan meteen de eerste links (bij die ABN-pinautomaten). In die lange straat zit Tunes Ville. Stukje door lopen tot aan de straat, over steken en dan zit het aan de linkerkant. Echt hooguit 5 minuutjes lopen :)

en thanks voor die e-bay site. ik zal er eens een kijkje gaan nemen... :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland