|
|
| Chicane |
voor de echte die-hard zoekers:
als je John Vesta - Gull en/of Rapid Eye - Alderaan kan vinden ergens.. dan kan ik je bankrekening niet vol genoeg met eurotjes proppen :D |
|
|
| JdDark |
ik zoek
The Light - Dusk (AAA) |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by Chicane
voor de echte die-hard zoekers:
als je John Vesta - Gull en/of Rapid Eye - Alderaan kan vinden ergens.. dan kan ik je bankrekening niet vol genoeg met eurotjes proppen :D |
ik heb Rapid Eye - Alderaan laatst bij Rare in Eindhoven gevonden. Helaas was het wel TCOM004 en niet 002, dus nu heb ik die met de Tour de Force Remix en Olmec Heads Remix... 002 is Thrillseekers remix, van op de Ferry Corsten innercity cd, ik denk dat je die bedoelt? Die wilde ik ook nog hebben, maar ja geen succes tot nu toe, maar als je dus toevallig op zoek bent naar die andere, ik zou zeggen probeer het bij Rare. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by ryo
ik heb Rapid Eye - Alderaan laatst bij Rare in Eindhoven gevonden. Helaas was het wel TCOM004 en niet 002, dus nu heb ik die met de Tour de Force Remix en Olmec Heads Remix... 002 is Thrillseekers remix, van op de Ferry Corsten innercity cd, ik denk dat je die bedoelt? Die wilde ik ook nog hebben, maar ja geen succes tot nu toe, maar als je dus toevallig op zoek bent naar die andere, ik zou zeggen probeer het bij Rare. |
Ja idd, ik zoek de versie op Ferry Corsten's IC album. Ben al aardig opweg die hele tracklist in me platenbak te krijgen, nog 10 te gaan :)
Ik zal Rare eens effe pesten met m'n bestelling, thanks! |
|
|
| djmarshal |
ghehe nog 10 te gaan ... dan heb je er toch nog niet zoveel..
heb je Dj Jan - X-santo ook dan? die ben ik echt nog nergens tegen gekomen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|