return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Naar welke platen ben jij op zoek?

TranceFool
Ik zoek eigenlijk nog wat oude hardhouse/trance plaatjes waar ik tijd geleden helemaal gek van was. Gewoon kewl om te hebben.

Deepack - Drop Out
The Multidubbers - Hype The Funk
Jay Frog - Pushin (voor de hennes & cold remix)

Andere plaat die ik heeeel graag zou willen hebben:
Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera's remixes)
djmarshal
quote:
Originally posted by basd
DJ Rolando - Knights of the jaguar

misschien niet goed genoeg gezocht, maar ik heb niet zo'n zin om platen uit Engeland te bestellen, bovendien heb ik geen creditcard..

deze is te koop bij www.platenshop.nl, wel zoeken op night en niet op knight.
basd
quote:
Originally posted by djmarshal
deze is te koop bij www.platenshop.nl, wel zoeken op night en niet op knight.

He koel :)

Heeft iemand ervaring met het bestellen hier? Is misschien wel een keer een goed idee, er staan nog wel meer classics die ik misschien wel wil hebben..
ryo
quote:
Heeft iemand ervaring met het bestellen hier? Is misschien wel een keer een goed idee, er staan nog wel meer classics die ik misschien wel wil hebben

Ik heb er een keer of 4 van besteld, en steeds zonder problemen, ik vind het een van de betere sites. Kijk ook even op www.ellesdesia.nl, die hebben ook nog een hoop, als je daar wat vindt kan je dat meteen erbij bestellen omdat dat toch van dezelfde persoon is.

grtz
djmarshal
quote:
Originally posted by ryo
Ik heb er een keer of 4 van besteld, en steeds zonder problemen, ik vind het een van de betere sites. Kijk ook even op www.ellesdesia.nl, die hebben ook nog een hoop, als je daar wat vindt kan je dat meteen erbij bestellen omdat dat toch van dezelfde persoon is.

grtz

Ik zou niet zo snel bij ellesdesia.nl bestellen, hun webwinkel is zo lek als een mandje, ik heb hun hier al over gemailt, maar nog geen reactie gehad...ik zou in ieder geval geen credit card gegevens bij hun invullen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland