return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
wie gaan dr nog naar Armin dit weekend?

tijs08
quote:
Originally posted by total woot
als ik in t land was geweest had ik wel gegaan, maar helaas. ben er niet bij...:( :( :(

hier nog 1!! baal echt zwaar dat ik er niet heen kan, maar Qontact is toch ook een ERG gaaf vooruitzicht!

quote:
Donna
What shall we do,nog steeds beide clubs of gewoon naar de eau : armin en kid vicious?

Moet je teleurstellen, Kid vicious draait de 28e niet in de O.. hij draait avond ervoor in de roxy in New York dus komt niet naar de O.. check zijn site en heb het uit 1e bron :D

anyway Veel plezier!!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by tijs08

Moet je teleurstellen, Kid vicious draait de 28e niet in de O.. hij draait avond ervoor in de roxy in New York dus komt niet naar de O.. check zijn site en heb het uit 1e bron :D

WTF :mad:

humz, me moet es met zichzelf in spoedberaad... hum...:conf:
MaGiK54
Ze hebben vervanging voor Kid Vicious en een goede lijkt mij zo:

Eigenlijk zou Kid Vicious (samen met Mark van Dale) als warm-up dj fungeren maar dankzij andere verplichtingen heeft hij moeten afzeggen. Gelukkig hebben we in MISJA HELSOOT de perfecte vervanger gevonden. MISJA is absoluut één van de beste trance-dj's van het moment. We zijn er torts op dat we hem, ondanks zijn drukke schema, hebben weten te strikken!
total woot
quote:
Originally posted by MaGiK54
Gelukkig hebben we in MISJA HELSOOT de perfecte vervanger gevonden. MISJA is absoluut één van de beste trance-dj's van het moment. We zijn er torts op dat we hem, ondanks zijn drukke schema, hebben weten te strikken!

Joepie....:rolleyes: nou baal ik nog harder dat k er niet bij ben...
Donna
Naja,ik ga zowieso,ben er alleen nog niet over uit of ik XL gewoon maar skip en rechtstreeks naar de eau ga.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland