return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Laat Jezelf Zien: Part III

robin
quote:
Originally posted by Three 'O Three
ken jij mij niet ergens van, want je komt me zo 1-2-3 niet bekend voor hoor?

WTF
tijs08
ga nou niet met de zere vinger mensen beschuldigen zonder enig vooronderzoak wat dan wel voor- dan wel tegenbewijzen zal opleveren.

btw 303 heeft die post niet gemaakt, ik was er zelf bij namelijk. ;)so he can't be blamed, it all happend so quickly and one thing led to another... (jullie weten wel wat ik bedoel denk ik??)
tijs08
quote:

zoo waar zijn JOUW vrienden? (of staan ze met zijn allen de foto te nemen... daaaaat dacht ik wel!!

nou dit is werkelijk beneden elk peil Onno! foei!

quote:

edit!
hahaha wat leuk, grappig hoor om te zien dat je zo een waanzinnig inbeeldings vermogen hebt van deze naar mijn weten bij jou zijnde geheel onbekede jongen.!

(dit stukje gaat dus over de 'mooie' foto van ons aller vriend en metgezwel Chicane, keep that in mind baby!
Hier word dan een grote kans gemist! want ik zie anders vele mogelijkheden om een goed en vooral op waarheid gebasaard onderschrift toe te voegen (men kan hier denken aan het het becomplimenteren van de goede ergonomie van deze verkeersdeelnemer, of iets totaal anders natuurlijk! :D (kan deze foto niet meer/minder gequote worden, bij voorbaad dank).

edit. ja, foto pleite maar dit is dus ook gewoon beneden elk peil hoor mallerd, Chicane!
Chicane
quote:

woorden schieten mij hier te kort. (voel je vrij)

Wel mee eens enzo :D
DJ_Siesta
three o three is henkie_h ? hhuh:P

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland