return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Laat Jezelf Zien: Part III

Nillion
quote:
Originally posted by Flipper01
Ahhh, wat een leuk stelletje zijn jullie toch!

beuqen:D
[toch wel een leuke dame trouwens]
Three 'O Three

zo, en toen pakte deze sterke jonge afgod zo die kloepoek vast en blak hem genadenloos in tweeen! :cool:

zooo heb je je acne proberen weg te werken op de DUIDELIJK op de computer gemanipuleerde foto (slecht gedaan hoor trouwens, weinig bezieling te vinden in dit kunstwerkstuk, kijk anders hier!). ik neem aan dat je er in het echt niet zo ontzettend goed uitziet anders zou ik snel naar de dokter huppelen!

duidelijk een Belg zo te zien ja toch?? 'kijkt u maar in de vriendelijke camera!'

typisch voorbeeld van drie uit de kluiten gewassen boertjes!

Idee voor de volgende keer jongens!! hou die camera gewoon recht in plaats van zelf scheef te gaan staan hangen. (dit is positieve feedback, dus doe er wat mee!!)

ben jij da?? nee toch!

ja hier geld weer hetzelfde verhaal voor (zie HIER boven)
(ja als je hier klikt kom je daar uit wat dus betekent dat je niet goed zit dus zul je toch daar heen moeten. Tis ff wennen ik weet het, maar ik heb deze regels ook niet verzonnen, toch?

zoo waar zijn JOUW vrienden? (of staan ze met zijn allen de foto te nemen... daaaaat dacht ik wel!!

he oetepetoet dat je er bent! je hebt het bord op zijn kop!

"op deze wijze tel ik iedere ochtend mijn platen tijdens het nuttigen van mijn brintapap!"

volgens mijn hebben jullie die batevieren race dit jaar weer totaal verkeerd begrepen!

woorden schieten mij hier te kort. (voel je vrij)

WOW!! who's that hot blond chick in middle :eyespop:

"ik voel me helemaal joepiedepoepie"

quote:

ik druk bezig met een van mijn hobby's
op la nuit 24-01 (foto by snuggle)

oww das toevallig verzamel jij ook postzegels?

jullie interieur kan wel een frisse nieuwe look gebruiken. (wat een krot!)
klik hier voor enkele bruikbare opzetjes.. of doe eens gek, bezoek een Ikea vestiging bij u in de buurt (ja lijkt me logisch ja je gaat geen 117 kilometer naar een Ikea vestiging rijden terwijl er ook eentje op 44? kilometer zit, getallen was nooit mijn sterkste kant duz pin mij hier niet op vast). of beter nog laat hem naar u komen!

cool shirt man! kan ik die niet van je overkopen ofzowww??

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. ik hou van dit soort geintjes :D :D :D

IK kan hier echter NIET gecharmeerd van raken.

was getekend
'reflectin Onno'
áka PartyHarry
robin
omdat jullie mij waarschijnlijk de komende tijd nog niet gaan zien post k dan wel een fototje

k weet ook niet wat dr met ie met de kleur gedaan heeft :whip: vond ie leuk ofzo :mad: ik ben die voor jullie links.. :D

beetje oude foto maar das alles wat k nu ff heb :)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by robin
omdat jullie mij waarschijnlijk de komende tijd nog niet gaan zien post k dan wel een fototje

k weet ook niet wat dr met ie met de kleur gedaan heeft :whip: vond ie leuk ofzo :mad: ik ben die voor jullie links.. :D

beetje oude foto maar das alles wat k nu ff heb :)

ken jij mij niet ergens van, want je komt me zo 1-2-3 niet bekend voor hoor?
SnuggLe
Eh...Three o Three, waar GAAT die post over man? :S
Vaag hoor.

Enneh..ondergetekend door Onno??? Three O Three = partyhardy?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland