|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by Chicane

Vrrrroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm :D |
Ik mis me Ninja-tje zooo.... :(
Total loss gereden door zo'n achterlijke automobilist die weer eens niet goed keek... :whip:
4200 Eurotjes schade was te veel voor de verzekering... Dus weg motor... :mad: |
|
|
| Chicane |
Heb je zo'n fel groene Ninja gehad? Die zijn echt bruut, wil ik als deze z'n kilometers gemaakt voor kijken, wordt een lastige keuze tussen:
- Ninja
- R6/R1 -> Ben je helaas niet origineel meer mee, iedereen rijdt op zon ding :D
- Fireblade
Anyways, wel zonde van de schade zeg, 4200 is niet misselijk, maar als de kuip verrot is gaat dat al heel snel in de euro's lopen. 2 Weken terug ramde een of andere klojo met zn auto me knipperlicht eraf, ontzettend veel mazzel gehad dat de motor niet omviel anders was er meer schade, maar alleen dat gekke knipperlichtje kostte me al €92,80.. TJETJING.. |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by Chicane
Heb je zo'n fel groene Ninja gehad? Die zijn echt bruut, wil ik als deze z'n kilometers gemaakt voor kijken, wordt een lastige keuze tussen:
- Ninja
- R6/R1 -> Ben je helaas niet origineel meer mee, iedereen rijdt op zon ding :D
- Fireblade
Anyways, wel zonde van de schade zeg, 4200 is niet misselijk, maar als de kuip verrot is gaat dat al heel snel in de euro's lopen. 2 Weken terug ramde een of andere klojo met zn auto me knipperlicht eraf, ontzettend veel mazzel gehad dat de motor niet omviel anders was er meer schade, maar alleen dat gekke knipperlichtje kostte me al €92,80.. TJETJING.. |
Dit was 'm ...
En dit is 'm nu
:sadgreen:
Alles is wel verschikkelijk duur aan een motor. Was al eerder aangereden, door zo'n zelfde eikel die weer eens niet keek, maar alleen de demper werd geraakt. Is nog te zien. Ik kon een nieuwe kopen voor 950 gulden!!! Niet dus, lekker gratis vakantie van gevierd!
Ik wil die grijs/zwarte R1 !!!
Of een MV Agusta F4 SPR... Dat is pas TJETJING.. 30.000 EURO!!! |
|
|
| TranceFool |
| 30.000 euro...daar kan je aardig wat plaatjes voor kopen |
|
|
| Dr. Kuipers |
Is dan al wel een beetje ouwe pic, maar blijf hem wel :D vinden :)

:D :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|