return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Bumfights

AlFerox
quote:
Originally posted by ScuL
ieder zijn eigen ding.
Idols is dan weer helemaal niet grappig. daar is weinig leedvermaak aan. saaie meuk allemaal op de TV.
op internet is veel meer leuks te vinden :)

overigens heeft intellect weinig te maken met voorkeur voor humor.

't feit dat deze films bestaan zegt meer over het intellect van de zwerver dan over dat van de kijker.

als jij zegt dat je erom kan lachen en dat het die zwervers hun eigen schuld is dan zegt dat toch weldegelijk iets over jou :o
Dj Lex
quote:
Originally posted by ScuL

het is en blijft natuurlijk de keus van het 'slachtoffer' zelf.
als hij in de eerste plaats niet in die situatie was beland dan had ie dit soort acties ook nooit hoeven doen voor geld.

Keus? Als jij geen geld hebt om normaal vreten te kopen of alcohol verslaafd ben dan ben je heel makkelijk te beinvloeden en heb je eigenlijk geen keus.

Enne die mensen kunnen er soms nix aan doen dat ze in die situatie komen. Denk even na, in Amerika gaat het er net even anders aan toe als in ons landje.
TranceFool
Pfffff Scul.....ik weet niet of jij die reportage heb gezien van Kampheus?? Maar daarin werd dus veel duidelijker hoe ze echt met die mensen omgaan.....echt ziek gewoon. Als jij die reportage heb gezien en je denkt er zo over....vind ik echt dat je niet spoort, dan heb je een zieke geest :rolleyes:
aRGee
Na de aflevering van Rob Kamphues, heb ik uit nieuwsgierigheid de hele film even bekeken. En inderdaad ze gaan lomp om met die zwervers, maar ik had het idee dat die zwervers het zelf ook prachtig vonden om een beetje gek te lopen doen voor camera, vooral Rufus de stuntbum vond het maar wat mooi.
En ook al heet de film bumfight, de meeste knokpartijen waren volgens mij gewoon jongeren die fightclub aan het naspelen waren, ook al ging het er af en toe behoorlijk hard aan toe.
Ik keur het uitbuiten van zwervers absoluut niet goed en ik vind ook dat die mensen die dat wel doen aangepakt moeten worden, maar de ophef over die film vind ik wat overdreven.
Smirnoff
Wie weet wat meneertje Rufus wel niet gekregen heeft om zo leuk te doen.
En als ik zat ben vind ik ook alles wel prima. :D

(die laatste opmerking zal had ik beter niet kunnen plaatsen den ik) :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland