|
|
| Smirnoff |
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft maar dit slaat echt alles.
Geef een zwerver een fles drank en in ruil daarvoor trekt ie een tand van zichzelf uit met een waterpomptang. :whip:
Niet normaal toch....
Ik had er niet veel over gehoord maar de DVD is te downloaden op kazaa.
Als je niet tegen geweld kan zou ik niet kijken.
Bumfights website
Hier een paar "normale" foto,s :

Tattoo op voorhoofd voor wat geld ! (ZIEK)

Wat vinden jullie hiervan.... ??? |
|
|
| Dj Lex |
Ja Smirnoff te gruwelijk. Had een programma op BNN met Kampheus gezien en in het begin is hetw el leuk, maar dan zie je de verwondingen en is het gewoon te wreed.
Die Tattoo is ook zo ernstig, Vind het goed dat die gasten nu in de bajes zitten, want mensen die zo makkelijk te beinvloeden zijn mag je niet misbruiken voor dit soort doeleinden |
|
|
| franzelare |
| het is idd ziek om "zwakkere" te misbruiken! |
|
|
| Kakao |
| Hoe debiel kan je zijn, stelletje idioten. Verdienen zelf een flinke tik tegen de kop. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja Smirnoff te gruwelijk. Had een programma op BNN met Kampheus gezien en in het begin is hetw el leuk, maar dan zie je de verwondingen en is het gewoon te wreed.
Die Tattoo is ook zo ernstig, Vind het goed dat die gasten nu in de bajes zitten, want mensen die zo makkelijk te beinvloeden zijn mag je niet misbruiken voor dit soort doeleinden |
ja ik heb die reportage van Kampheus ook gezien, echt schandalig gewoon...:mad:
zie de humor er niet van in... :rolleyes: , in tegenstelling tot jackass dan :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|