|
|
| TimeportE |
| als je haar paspoort een jaartje opschoeft naar bv 84 dan moet je nie vergeten ook in het nummer (dat ergens beneden staat) te veranderen naar 84... dan kopieren en dat pakken ze wel.. ze gaan daar meestal nie zo moeilijk over doen.. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Yarnie
te triest dit.... |
Ja inderdaad.. doe niet zo moeilijk man... komt toch wel goed. |
|
|
| eieregooie |
| Meestal vinden ze een kopietje ook wel goed... Dan is het gewoon een kwestie van een beetje pixeleren en klaar is kees... Maar ik heb het zelf nooit hoeven doen... Zag er op me 15e al als 18 uit en ben sindsdien NOOIT om ID gevraagd... Nooit op feesten, nooit in de kroeg... nooit in de sjop... No problemo :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hehe ja die cijfertjes onderaan was ik idd vergeten :)
Gaat ik ook nog maar ff wijzigen dan :) |
|
|
| Blik |
Vervalsen is hartstikke makkelijk, iedereen kan dat m.b.v. Paint
Scan je paspoort in. Stel je bent 15-7-1985 geboren, en je moet het veranderen naar 15-7-1984. Met Paint kun je een klein stukje selecteren en dat dan over iets heen plakken. Ga dus op zoek naar een 4 in hetzelfde lettertype in je paspoort, je moet wel heel erg veel pech hebben als die 4 er niet in zit. plak het eroverheen, doe hetzelfde beneden in het rijtje cijfers en klaar is kees |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|