return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Vervalsen ID

Yarnie
te triest dit....
Akira
SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe...

Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha
Optimus
quote:
Originally posted by Akira
Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha

duidelijk een Chinezenprobleem want ik word ook altijd 16/17 geschat met mijn apekop:p Ik ben 21...
ScuL
quote:
Originally posted by Akira
SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe...

mwah kan wel redelijk fotosoepen maar de grafische kant trekt me niet zo. meestal heb ik PS ook niet eens geïnstalleerd staan op m'n PC. ... hans fröhling is een draak. ik heb het nog eens met hem aan de stok gehad toen ik op wintersport was gegaan en me ziek had gemeld :D
jploveparade
Valsheid in geschrifte is een zwaar delict.

Een paar flappen in de hand van een domme portier douwen is niks mis mee daarentegen :o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland