|
|
| Cosmic Guy |
| En hoe ging het? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon :rolleyes: |
In mijn tijd deden de meesten dat ook.
Helaas voor hen, want ik ging met één van de betere punten naar huis terwijl ik maar 6 van de 20 boeken had gelezen ;) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Blik
maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen :stongue: |
Dat was de tijd van Commodore 64®  |
|
|
| arj1o1 |
nou kzal het wel ff uitleggen dan:
ongeveer 20 lessen uitleg gehad:
-uitleg over de middeleeuwen
-leraar vertelt verhaal karel ende elegast (zodat we dat zelf niet hoeven te lezen, voor de mensen die dachten dat ik het boek maar moest lezen:D )
-leraar vertelt over verhaal ferguut
-leraar vertelt over verhaal vande vos reynaerde
leerlingen krijgen schoolexamen over deze boeiende vertellingen van deze leraar
dag voor schoolexamen mogen de leerlingen het schoolexamen inzien (10 min) en gaat iedereen de vragen heel snel overschrijven en thuis proberen de antwoorden er bij te zoeken. ook mogen we tijden het examen het basisboek over literatuur bij de hand houden en de aantekeningen, dus ook de thuis gemaakte antwoorden
en op deze vraag kon ik dus geen antwoord vinden samen met de andere 50 leerlingen
dus ik dacht misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen
hoe het is gegaan: ja de vragen had ik verwacht:D heb gewoon ingevuld wat ik de dag ervoor had bedacht
zal als ik mijn punt weet het vermelden voor de geinteresseerden |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dat was de tijd van Commodore 64® |
ghehehehe, daar hebbik nog mee gewerkt toen ik op de basisschool in groep 3 zat:) woordjes en sommetjes....*zucht* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|