return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?

TimeportE
quote:
Originally posted by DJ D-Man
:) Ghe, ghe, Gollem is een computerfiguurtje. Maar hij is inderdaad geweldig nagemaakt, en hij komt nog ranziger over dan in het boek.
Geweldig. Gollem, mijn held :D :D :D

Wat bedoelen jullie trouwens met die "extended version" van de film?

Grtz

ja maar op de set gespeeld door een echte acteur die gemotion captured is.. zijn stem en spel is echt heel overtuigend.. gollum werd tot mijn vreugde erg goed neergezet! :)
en de extended version, er is inmiddels een dvdbox met de extended version van fellowship of the ring, 30 min extra..

heb em deze middag gezien en was weer erg blij, wel jammer dat het verhaal op een paar stukken helemaal niet klopt maar moet dan maar! :)

nu de screener downen.. :p
Stivvekk
Ik ben gisteravond in mn eentje gegaan omdat ik geen zin had om te wachten tot anderen zin/tijd/geld hadden; zeker geen spijt van!

wat een film zeg...ook voor het eerst dat er niemand doorheen zat te schreeuwen ofzo, zo mooi en facinerend was alles...damn
mansie
quote:
Originally posted by Nook
ik heb de film gisteravond gezien en hij was echt koel, onwijs ok. de film ging in ieder geval een stuk vlotter dan deel 1. het einde is natuurlijk echt heftig met helmsdiepte, maar daarvoor ook gewoon. Gollem is best goed gedaan en verdiend een oscar voor zijn acteer prestaties :)

Klinkt allemaal zeer positief.
Ik vond deel 1 best goed maar die was best wel langdraadig. Maar ik begrijp dat deel 2 een stuk sneller loopt.

Ik ga dus zeker kijken !

Mzzl
:cool:
Partyhardy!
ik ben vandaag gaan kijken en vond hem echt super! wat een mooie landschappen, vechtscenes en inderdaad Gollem is ook heel erg cool! :cool: :) Dat was weer 3 uur genieten en ik kan al niet meer wachten op het laatste deel! :)
Optimus
mwhehehe, ik heb LOTR 1 nog niet eens gezien...:D

ik heb wel vorige week Harry Potter 2 gekeken wat een vette film was dat!!

En Hermelien rules!! En lekker!!!

en ik ben ziek dat ik dat vind:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland