|
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?
|
|
|
| Nook |
| ik heb de film gisteravond gezien en hij was echt koel, onwijs ok. de film ging in ieder geval een stuk vlotter dan deel 1. het einde is natuurlijk echt heftig met helmsdiepte, maar daarvoor ook gewoon. Gollem is best goed gedaan en verdiend een oscar voor zijn acteer prestaties :) |
|
|
| @ddicted |
| ik ga zondag kijken, ben benieuwd ! Maar zo te lezen is ie wel goed. |
|
|
| MaGiK54 |
Ben woensdagmiddag om 12 uur geweest, lekker met een man of 40 in de zaal, lekker rustig :)
Maaaaaar ik heb genoten, behalve dat zoetsappige stukje van Aragorn en Arwen, zucht, why oooh why. Dit had naar mijn inziens weinig toegevoegde waarden.
En Gollem, geweldig. In het boek wassie al cool en roeleerde hij al. Ze hebben hem echt goed uit het boek gehaald, de strijd tussen Gollem en Smeagol, errug gaaf.
En natuurlijk het tellen van Gimli en Legolas, dit moest erin zitten. Nou wachten totdat de extended version uitkomt en dan wachten op deel 3. Mmmmmmm het gevecht om Gondor, mmmmmmmmm dat wordt nog grootser, geil. |
|
|
| John |
pffffff hier aan de andere kant van de wereld isie pas 26 dec in de bios... maar ik ga zeker, vond deel 1 supervet, dus wacht emt smart op deel 2:)
hoop wel dat ik em kan volgen zonder ondertiteling hehehe, nou ja..james bond lukte ook:rolleyes: :) |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | | Gollem is best goed gedaan en verdiend een oscar voor zijn acteer prestaties |
:) Ghe, ghe, Gollem is een computerfiguurtje. Maar hij is inderdaad geweldig nagemaakt, en hij komt nog ranziger over dan in het boek.
Geweldig. Gollem, mijn held :D :D :D
Wat bedoelen jullie trouwens met die "extended version" van de film?
Grtz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|