|
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?
|
|
|
| Blik |
| Ik ga er zeker binnenkort naartoe, ik heb deel 1 inmiddels al 3 keer gezien dus die hoef ik niet nog een keer te zien |
|
|
| Remy D |
| Ben net terug en hij is in 1 woord GEWELGIG!! En ben blij dat ik die boeken nog nooit gelezen heb zodat ik niks weet. Vind ik leuker. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Muppet
het geen waar gollem overspreekt op het einde (ik zeg niks, wordt nog leuk) en Saruman...maar ja, hopen dat dit in deel 3 komt.
|
Komt erin... is express verplaatst naar het laatste deel, zodat de computernerds nog een jaartje extra de tijd hebben om de special effects te perfectioneren :) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Muppet
Ben er gister heen geweest, was weer fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...echt weer een geweldige film. Zeker hels deep, en het tellen van Gimli en Legolas.
Toch, als superfan van de boeken, heb ik wat minpuntjes zoals dat het verhaal dit keer wel veel meer verzonnen is...arwen komt niet in deel 2 voor, elven helpen niet bij helms deep, frodo gaat nie zo lang mee met faramir..en natuurlijk een paar stukjes uit deel 2 die ze pas in deel drie doen...het geen waar gollem overspreekt op het einde (ik zeg niks, wordt nog leuk) en Saruman...maar ja, hopen dat dit in deel 3 komt.
Ik kan nu al nie wachten op de extended version...want jackson had een film van 3 uur en 45 min...dus da belooft wat.
Voor de gene die het boek nie gelezen hebben...deel drie wordt nog vetter!!!!!!!!!!!, met een "iets" grotere veldslag;) ;) ;)
Greetz Muppet
P.s Cijfer, als ik da moet geven is een 9.6 |
Helemaal mee eens. Als je het boek kent moet je daar niet te veel aan proberen te denken, want dan zie je dat er toch wel veel meer veranderd is dan in deel 1. Ga in iig het boek weer een keer lezen om weer ff precies te weten hoe alles zit.
Maar nog steeds errug strakke film!!! Kan bijna niet wachten op de extended version!!!
PS Wat zijn dat voor beesten waar de Nazgul op "rijden"? In het boek waren het gevleugelde paarden, maar wat het nu zijn?!? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Disney
PS Wat zijn dat voor beesten waar de Nazgul op "rijden"? In het boek waren het gevleugelde paarden, maar wat het nu zijn?!? |
mm het waren geen vliegende paarden hoor volgens mij, het waren draken volgens mij.. geen draken maar vliegende op draken achtige dingen.. zo zag ik dat altijd, en in mijn boek met pics van alan lee is er een pic van zo'n draak ding..
of je hebt helemaal gelijk en dan heb ik nix gezegd, ben trouwens bezig weer em te lezen. doe ik altijd rond kerstmis |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|