return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?

Disney
\me zit over 5 uurtjes in de bios :D

ben benieuwd!!!
AlFerox
quote:
Originally posted by eieregooie

Trouwens, AlFerox, wees maar blij dat je bij ons komt kijken :) Ze hadden in Apollo de 2e zaal er nog maar even bij getrokken zodat er ook deze week weer plaatsen waren voor de marathon daar, dus daar had je ook gekund. Maar wat hadden die struisvogels daar nou gedaan... Ze hadden van deel 1 de aktes niet helemaal in de goeie volgorde geplakt! :toothless Dat wil zeggen dat je de film niet in de goeie volgorde te zien krijgt... 't Is ook altijd wat daar... En wie mogen het weer oplossen? JUIST! Hehe... Maar het houdt je bezig :)

Grtz!

ik heb er zin an! :D

toch vind ik Apollo wel wat hebben hoor.. je mag lekker roken in de zaal en als je op een knopje drukt, komt er iemand langs voor wat je wil bestellen. :D
een biertje is ook vrij goedkoop daar, wat het nu is weet ik niet meer precies. maar een jaartje geleden (voor de invoering van de euro) kostte een biertje daar maar 1, 70 gulden..
das nog goedkoper dan in lorre :toothless
Cosmic Guy
Ik had ook die marathon gedaan, net zoals Little Thesaus. Ik had deel ook nog niet gezien, dus alles was nieuw voor me.

Persoonlijk vond ik deel 1 beter dan deel 2. Niet kwa special effects en battles, maar qua verhaallijn. In deel 2 schoot Frodo niet echt op zeg maar.
En inderdaad, die battle bij Helms Depth heel groots, letterllijk en figuurlijk. Smigeol is een raar mannetje, maar wel cool gemaakt. De koppen die die gozer kan trekken, :D.

En die Ents, zoiets moet je zien.

Ik kan wel zeggen dat die Tolkien over een aardige portie fantasie bezat zeg, tsjonge jonge.

En nu maar wachten op deel 3:D
Muppet
Ben er gister heen geweest, was weer fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...echt weer een geweldige film. Zeker hels deep, en het tellen van Gimli en Legolas.

Toch, als superfan van de boeken, heb ik wat minpuntjes zoals dat het verhaal dit keer wel veel meer verzonnen is...arwen komt niet in deel 2 voor, elven helpen niet bij helms deep, frodo gaat nie zo lang mee met faramir..en natuurlijk een paar stukjes uit deel 2 die ze pas in deel drie doen...het geen waar gollem overspreekt op het einde (ik zeg niks, wordt nog leuk) en Saruman...maar ja, hopen dat dit in deel 3 komt.

Ik kan nu al nie wachten op de extended version...want jackson had een film van 3 uur en 45 min...dus da belooft wat.

Voor de gene die het boek nie gelezen hebben...deel drie wordt nog vetter!!!!!!!!!!!, met een "iets" grotere veldslag;) ;) ;)

Greetz Muppet

P.s Cijfer, als ik da moet geven is een 9.6
TimeportE
quote:
Originally posted by Muppet
Ben er gister heen geweest, was weer fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...echt weer een geweldige film. Zeker hels deep, en het tellen van Gimli en Legolas.

beter dat hebben ze derin gelaten ik vond de vriendschap tussen gimli en legolas en het tellen echt fantastisch .. ben blij dat daterin is gebleven..
ga deze week of volgende week.. en dan naar bios zonder pauzes want daar heb ik een hekel aan! :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland