|
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?
|
|
|
| Ding Chavez |
whahaha l33t :D
[ontopic]film was idd prachtig, maar ik vond dat er toch af en toe nog te snel door het verhaal gelopen werd. Zo leek het althans... Bv tegen het einde als die zwarte rijder op die draak voor frodo hangt. 1 (1!!!!) miezerig pijltje in de nek en dat beest vliegt weg. Ik herinner me van de vorige film dat er toch iets meer voor nodig was om die lui weg te krijgen. Maarja, een film van 4 uur was misschien weer iets te lang.
GreetZ, DC |
|
|
| Teal'k |
| Ik ben ook geweest (uiteraard). echt mega film zeg:) dikke battle (gelukkig, anders zou de verhaallijn een beetje saai worden:D) echt dik genoten, ga binnenkort maar voor de 2de keer denk ik zo :) |
|
|
| TatanaGirl |
Ik ben 2 weken geleden gaan kijken en ik ben nog altijd onder de indruk!!!! WAAAAAAW Het is echt ne geweldige film! LOTR1 vond ik goed maar LOTR2 is nog beter! Ik ben nu al aan wachten op LOTR3!
greetz
TatanaGirl |
|
|
| kolkiewolkie |
zoals gebruikelijk loop ik weer hopeloos achter de feiten aan :p want ik ben GISTEREN pas geweest, en ik moet zeggen:
:eyes: :eyespop:
was eerst totaal niet van plan te gaan, had deel 1 nog nooit gezien, boeide me allemaal niet, boek ook nooit gelezen enzo, maarja dan wordt je (vooraf aangekondigd) meegesleurd door 2 vriendinnen dus afgelopen woensdag in allerijl nog even deel 1 gekeken (moet toch weten waar het over gaat he ;) ), was ook fun maar viel me wat tegen (teeveetje he) maar deel 2, WOOOOOOHOOOOOOOOOW! 1 van de beste films OOIT.
volgende keer ga ik voor de 9 uur marathon :D :D ! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
volgende keer ga ik voor de 9 uur marathon :D :D ! |
maak daar maar 10.30 uur marathon van, als je de extended versions gaat kijken! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|