return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?

Little Theseus
Whaa kben net terug van de LOTR Marathon, om 9 uur begonnen met deel 1, daarna om 12 uur gelijk door met deel 2!
Ik moet zeggen, de chronologie met het boek is totaal verloren gegaan, er zijn veel dingen toegevoegd en veranderd.
In deel 1 was het al zo zonder Tom Bombadil enzo, niet al te erg, maar nu hebben ze veel meer veranderd en weggelaten! (kzeg lekker nog niet wat, kijk zelf maar :p)
Niettemin - de battle of Helmsdeep is UBERVET!!
En Ents zijn echt wrede schepsels!!!
Harry p00t II staat weer compleet in de schaduw van deze masterfilm.

Nou ik ben benieuwd of er nog meer mensen binnenkort gaan kijken, ik raad het iig ZEKER AAN!!!!
eieregooie
Pfff... is al lang geleden dat ik die gezien heb man... :p

Neej, ff zonder gein... Dat de film niet echt overeenkomt met de boeken was al bekend... Peter Jackson heeft zelfs afgelopen jaar een aantal acteurs terug laten komen naar Nieuw Zeeland om nog wat nieuwe zelf bedachte scenes erbij te schieten. Dat betreft dus die romantische scenes erin allemaal oa met Arwen. In het 2e boek komt Arwen zelfs helemaal niet voor heb ik me laten vertellen.

Maar... het is weer een FANTASTISCHE film als je het mij vraagt :D Die 3 uurtjes waren zo voorbij :) Gollem is zeer goed gedaan, die Ents ook trouwens... Vooral de stem van die Ent is echt heel vet! Een of andere vage subbass die ze daar onder hebben gedouwd. Goed gevonden... En dan uiteraard de battle bij helmsdeep... *zucht* Ga vrijdagmiddag denk ik deel 1 nog maar eens kijken op me gemak lekker in een lege zaal... geluid hard... heerlijk :D En dan 's avonds deel 2 nog maar een keertje meepikken... Ken er geen genoeg van krijgen :D

Trouwens, AlFerox, wees maar blij dat je bij ons komt kijken :) Ze hadden in Apollo de 2e zaal er nog maar even bij getrokken zodat er ook deze week weer plaatsen waren voor de marathon daar, dus daar had je ook gekund. Maar wat hadden die struisvogels daar nou gedaan... Ze hadden van deel 1 de aktes niet helemaal in de goeie volgorde geplakt! :toothless Dat wil zeggen dat je de film niet in de goeie volgorde te zien krijgt... 't Is ook altijd wat daar... En wie mogen het weer oplossen? JUIST! Hehe... Maar het houdt je bezig :)

Grtz!
franzelare
ik heb hem nog niet helemaal gekeken maar stukjes wel want hij was dit weekend al uitgelekt! maar ik ga wel even kijken zodra ik tijd heb!
drpeer_holland
Ik ga er dadelijk ff heen en laat wel weten hoe ik hem vond :)
AFTERNATIVE
Ik gaat strax eerst deel 1 kijke, haddem in bios gezien maar daar week nix meer van, dus ff dvd hale zo

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland