|
|
| jploveparade |
Nee alcohol is lekker
Maar on topic: die laatste single van Pink is wel heel duidelijk...
Zoek de songtext maar eens op |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik vind het juist wel cool dat ze open-minded is..
reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt.
Pink 
dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen?
gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
hoera :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by ScuL
bull
ga jij je drugs maar ergens anders promoten.
als 1 ding me stoort aan nederland dan is het wel het liberale drugsbeleid. |
en waar stoor je je dan aan? je bent toch niet verplicht om er aan mee te doen? niemand die je vastbindt en jou een pil in je mik douwt hoor! Wees blij dat het zo open minded is, Nederland heeft procentueel gezien minder verslaafden dan menig ander land door de openheid, en de kennis die daardoor overgebracht kan worden op jongeren (want wat verboden is is interessant, mensen blijven wat dat betreft kinderen, hihi) |
|
|
| ScuL |
alcohol ook niet trouwens.
wat jij zegt is waar, iris. het heeft ook helemaal geen zin om het te verbieden. mensen blijven toch lekker doen waar ze zelf zin in hebben en dat kan ik niet veranderen. maar dat kan me toch wel storen of niet dan?
dat zie je aan noorwegen ook trouwens. alcohol is daar grotendeels verboden (sterke drank sowieso) en er lopen de meeste zatte zwervers op straat van heel europa. |
|
|
| Eye-Riz |
:D ik wist dat in Scandinavie de alcohol heel duur is, mar wist niet meer zeker of het verboden was of niet, had dus het zinnetje (met daarin dat je daar dus onwijs veel alcoholverslaafden hebt) maar weer weggehaald uit vorige reply :)
Tuurlijk mag jij je ergens aan storen. Storen staat vrij (alleen is het niet goed voor je gezondheid, misschien zelfs nog wel slechter dan een pilletje op zijn tijd, hihi :D)
Ik vraag me alleen af waarom je je stoort. En waar je je precies aan stoort (zonder te flamen hoor, gewoon uit interesse ;) ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|