|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen?
gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
Dat gebeurt in het nachtleven. Daar waar ook xtc wordt gebruikt en ja ook in het dagelijks leven drinken mensen zich behoorlijk klem zodat ze meer zelfvertrouwen hebben.
| quote: | | De popster is er namelijk van overtuigd dat die kinderen een dosis zelfvertrouwen geven. |
Dit vind ik toch echt iets anders dan volwassenen die zich klemzuipen... |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by AlFerox
reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt. |
Als je zo de krant leest of tv kijkt, kun je het maar beter niet meer doen...
GreetZ, DC |
|
|
| Blik |
ik vind dat er nogal een groot verschil is tussen iemand die alcohol drinkt om zelfvertrouwen krijgen dan een kind een pilletje geven om zelfvertrouwen te krijgen
maarja, dat is maar een mening van iemand die nog nooit drugs heeft gebruikt en wel 2 à 3 keer per week uit gaat om zich klem te zuipen :rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik had al een lage dunk van haar maar nu is die nog lager |
Maar ze heeft wel gelijk ;)
Iedereen moet t gewoon een keertje geprobeerd hebben en dan vanuit die ervaring een oordeel vellen... |
|
|
| ScuL |
bull
ga jij je drugs maar ergens anders promoten.
als 1 ding me stoort aan nederland dan is het wel het liberale drugsbeleid. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|