return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Pink is stoer!

AlFerox
grappig bericht:

Pink prijst XTC aan

Van onze redactie

AMSTERDAM - De controversiële zangeres Pink ligt behoorlijk onder vuur na één van haar laatste uitspraken. Daarin stimuleert zij kinderen om XTC-pillen te slikken. De popster is er namelijk van overtuigd dat die kinderen een dosis zelfvertrouwen geven.

"Ik was altijd van mening dat ze XTC-pillen in de lunch moesten uitdelen op scholen, dan leren die kids tenminste echt wat nuttigs. Bush zou het sowieso eens moeten proberen, dat staat vast", aldus de uitspraken van Pink, die zelf ook niet vies is van een pilletje op zijn tijd.

"Ik ben er achter dat je veel meer kunt met drugs op; je kunt de grootste muurbloem zijn en met een pilletje op opeens de dansvloer onveilig maken", zo prijst ze de gevaarlijke drugs aan.

Met deze uitspraken heeft Pink zich natuurlijk de antidrugs stichting op de hals gehaald. "Als Pinks idee om kinderen te helpen bestaat uit het stimuleren om pillen te slikken die je hersenen aantasten en zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben, zouden wij haar willen vragen te stoppen met de drugs die ze zelf neemt. Ik heb liever dat popsterren hun eigen talenten uitdragen dan de stomheid van hun statement", aldus een woordvoerster van de stichting.

bron
ScuL
ik had al een lage dunk van haar maar nu is die nog lager
magrec
weten we meteen wat voor iq pink ongeveer heeft.
Zou het door de xtc Zijn gekomen misschien?

Ga iemand ff een schijn werkelijkheid voorzetten. Een kind met faalangst dat uiteindelijk alleen nog maar met een pil iets durft te doen. Daar heb je wat aan in de maatschappij.
Optimus
echt snugger is ze niet he...
AlFerox
ik vind het juist wel cool dat ze open-minded is..

reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt.

Pink

quote:
Ga iemand ff een schijn werkelijkheid voorzetten. Een kind met faalangst dat uiteindelijk alleen nog maar met een pil iets durft te doen. Daar heb je wat aan in de maatschappij.

dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen?

gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland