|
|
| total woot |
ik krijg geen kerstpakket (denk ik) snik....
maar arbeidsvoorwaarden zijn wel: koopavond: eten op kosten vd baas, en iedere vrijdag bier (idem.)
en af en toe n spontaan bonusje :)
tis dus t hele jaar door kerst bij mij :p |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket! |
dat is nog eens een knallend kerst pakket :)
ik had un super de boer kerstpakket. zat aardig wat lekkers in. k ga het niet allemaal opnoemen. |
|
|
| Joost008 |
Ik werk bij de karwei en heb ook me kerstpakketje binnen (niet echt geweldig dit jaar moek zeggen) Vorig jaar kreeg ik een koffiezetapparaat:D literblik bier en nog wat snoep enzo voor parttimer wel redelijk vonnik.
Dit jaar een sporttas met inhoud:
voetbal, zak minimarsjes, handdoek, kerststol, zak met allemaal kleine zakkies chips en nog wat ander snoep enzo. |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou ik heb toch wel een zakje met kerst chocolaatjes gehad, gvd gvd gvd weer geen kerstpakket, vuile gieren. Verleden jaar kregen we een banketstaaf voor heel het team, wankers. Doe dan helemaal niks, lijkt mij zo. Maar we hebben wel in november een 13de maand gehad dus eigenlijk moet ik niet zo klagen :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by arj1o1
geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden |
Mag toch hopen dat dat een geintje is...
Die geef je dan toch gewoon,kneus! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|