|
|
| magrec |
Ik had vorige week vrijdag mijn pakket al.
De mail naar de managers en de chefs etc was een minuut verstuurd met de mededeling dat 19 dec de paketten konden worden opgehaald en ja hoor de trutjes van customer services hadden hun pakket zelfs al op kantoor opengemaakt ach ja de rest van het kantoorpersoneel heeft het die dag ook maar meegenomen. De vrachtwagenchaufeurs en ander personeel zit nog in spanning over wat ze deze keer zullen krijgen :p |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
waar werk jij? nog mensen nodig?:D |
Moet je bij de IKEA gaan werken, daar krijgen ze dit jaar een DVD speler als kerstpakket! |
|
|
| DJ Bazz |
| ik werk bij de supermarkt, ik heb nog iets gekregen. ik krijg het waarschijnlijk as zat. maar het zullen wel veel etenswaren zijn, die net niet overdatum zijn en puzzelboekjes van een paar maanden oud of dingen die hij verkeerd heeft besteld. tja zo is mijn baas dus! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
leuk cadeau man, heb m net thuis:) En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)
mijn Ben mailaccount is verwijderd:mad: |
ja ik had nog geen contract toen dus ik kreeg wat van Randstad..
maarre, das mooi kut van je mailaccount! |
|
|
| eieregooie |
| Dit jaar krijg ik helemaal niks! Vinnik nie erg ook eigenlijk... meestal gaat het grootste deel gelijk naar m'n ouders en de rest naar de vuilnisbak... Zelden dat er iets in zit dat je ook werkelijk gebruikt... Nee, geef me dan maar doekoes, koop ik er zelf wel wat leuks van :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|