|
|
| jploveparade |
TNT krijgt hetzelfde pretpakket als TPG :(
Maar ja, ik hoef niet te lopen :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.
Ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen, m'n baas zei dat het wel wat minder groots zou zijn als vorig jaar. :(
Vrijdag is het kerstborrel, dan zal ik het weten :D |
waar werk jij? nog mensen nodig?:D |
|
|
| ScuL |
wat krijgen jullie die pakketten allemaal vroeg? het is nog lang geen kerst. vrijdag is ons kerstdiner dus ik neem aan dat ik vrijdagmiddag mijn pakket krijg. en anders maandag maar dan is het jammer want ik neem 2 weken vakantie op.
vorig jaar kreeg ik een dure fles wijn (waar ik niet mee zo blij mee was omdat ik toch geen alcohol drink en dus maar cadeau heb gedaan aan m'n pa) en een envelop met redelijke inhoud. daarnaast ook nog een 13e maand maar dat kan ik niet echt als kerstpakket tellen hè |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Vorig jaar had ik een PS2 als kerst-pakket en daarbij ook nog een 6 tal italiaanse wijnen. Dat als beloning voor de inzet/overwerk/toewijding van dat hele jaar.
|
:eyespop: |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by Optimus
waar werk jij? nog mensen nodig?:D |
Ik werk in Leiden, maar helaas voor je zijn er geen mensen nodig... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|