|
|
| Gurian |
De tijd is weer aangekomen dat er weer kerstpakketten worden uitgedeeld. Ik zou wel willen weten of je tevreden bent met je kerstpakket en wat er bij jou in zit.
Ik ben redelijk tevreden. Ik werk als een partimer in een supermarkt. Dus ik had er niet veel van verwacht.
Mijn inhoud:
- Glazen Schaakset
- stripboek van suske en wiske :eyes:
- bon voor 25 euro aan boodschappen te doen bij de Dekamarkt
- kerststol
- Flesje coca cola
- Flesje extran
- Popcorn
- Chips
- Chupa chups
- Chocolade repen
- M&M en bisc
- Pim's
Greetz Gurian |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dan weet ik ook wat ik in mijn kerstpakket krijg!!! :D
Dekamarkt rulez!!! :p :D
Ik mis alleen een flesje wijn..., dat bierpakket vorig jaar was ook wel fun :) |
|
|
| Flippe |
Ik heb er nog geen gekregen, ik hoop dat ik hem binnenkort krijg,
Vorig jaar heb ik er een gehad zat veel drank enzo in. Niet verkeerd natuurlijk |
|
|
| magrec |
Ik had zo'n italiaans getint pakket :)
Wel lachen dat ik met mijn 8 uurtjes in de maand contract gewoon net zoveel heb gekregen als de mensen die 50 uur per week werken :p
Ik had:
trappistenbier
Grote fles Spaghettisaus
Fles appelsap
Lekker wit wijntje uut sud-afrika
toastjes
zak snoep
snijblok met mes
5 delige spaghettiset :happy2:
allemaal kleine potjes met kruidenboter,mosterd e.d
Grote zak popcorn
Mini fm radio (wat ik ermee moet??)
Oude geraspte kaas
pasta
krakelingets
sardientjes
kaaskoekjes
mini aardbeienplantje :p
en nog wat andere dingen, wel leuk zo'n pakket hebben ze laten samenstellen bij de makro geloof ik. Ach ja is mooi voor bij de belasting krijgen ze weet ik niet hoeveel geld terug. |
|
|
| [SigneT] |
Ik werk bij c1000 maar wij als vulploeg zijnde krijgen geld in plaats van een kerstpakket , het bedrag is iets van 25 a 30 euro €
vind ik opzich wel beter dan een kerstpakket...met allemaal zooi erin waar van je soms de helft niet lust |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|