|
|
| Partyhardy! |
Innercity, chillen, Qlubtempo#13, chillen, Qontact, chillen.. :D :) :cool: lekkere party vakantie dus :toocool:
ik las trouwens nog over een techno feest in België wat weer eens te meer laat zien dat de belgen wat betreft toegangsprijzen voor party's het beter begrepen hebben.
Met oud & nieuw is er in antwerpen in de waagnatie een feest genaamd elementz met dj's
*Ken Ishii, *Speedy J, *Umek, *Marco Remus en meer voor slechts €40,- INCLUSIEF gratis soft drinks,alcohols en power drinks! :eyespop: kijk zo kan het dus ook! ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| Ik heb begin januari tentamens, dus ik zal veel aan het leren zijn (4 tentamens namelijk). Ik ga HELEMAAL NIET werken! Dus das wel lekker :D Met kerst naar mn broer en naar mn vader. 31e naar Qontact! :cool: |
|
|
| Valhalla |
| quote: | Originally posted by Nook
2de kerstdag, eigenlijk avond, naar de e3 in duitsland. heerlijk :) |
wow lang stukkie rijden voor jou :p |
|
|
| Cadmium |
Wat ga ik doen?
Hmm, ik ben de 16e (op m'n verjaardag) begonnen op m'n nieuwe werk. Eigenlijk wilde ik vanaf de 23e twee weken vrij nemen. Alleen vanmiddag hoorde ik dat ik geen dagen "rood" kan staan. Dat komt dus neer op twee vrije dagen die ik kan opnemen :(.
Maar het valt gelukkig wel mee. Op vrijdag heb ik sowieso vrij en dan heb je nog 2 kerstdagen en nieuwjaarsdag. Dus dat wordt toch nog genieten van bijna twee weken vakantie.
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb zaterdag de 28e ff opgezocht en verrek, hij draait in de Eau en XL :) dan Ff kiek of ik daar ook ga :)
|
Kijk, dat zijn nou goeie ideeën :). Zo vult m'n vakantie zich wel. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|