return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Kerst (vakantie?) wat gaan we doen

magrec
1e week:
Werken
leren
verhuizen
ic
the q met oude en nieuw

2e week: wordt behoorlijk veel leren :(
Gurian
Euhhh aangezien ik voor de tweede keer gezakt ben voor mijn rijbewijs heb ik bijna geen geld meer. :( dus moet ik maar veel werken en werken en werken
2de kerstdag wel uit. En met oud en nieuw gan we met de kameraden van huis naar huis. Oja en ook nog heel wat huiswerk maken want ik moet nu toch een keer mijn tentamens halen.
Dr. Kuipers
- 20 december hardstyle feestje in Apeldoorn (same as ScuL :p)
- 27 december hardstyle feestje in Rijssen
- 28 december Qlubtempo #13

Voor de rest beetje shoppen met mn vriendin en gezellie hele dagen in bed doorbrengen :D
Ik ga wel een leuke vakantie hebben ;) :p
kolkiewolkie
humz, weet het nog nie helemaal.. wordt denk ik een heeeele rustige vakantie, misschien zelfs de laatste volle kerstvakantie in jaaaaaaaaren :eek: .. iig moek mn compu thuis opnieuw installen, dies echt op sterven na dood, dus een ingrijpende operatie is hard nodig :p ... verder met een beetje mazzel ook maar meteen die kabel installen (jaja)... dan kerst.. sja, beetje de bekende meuk, thuis met family, naar family toe :o .. donderdag tot zaterdag denk ik een uitgaansmarathon met de 27ste een hardstylefeessie in Rijssen (same as kuipers :p ) en zaterdags misschiiiieeen nog een Armin dubbel in de randstad :) ... dan hebbik nog een week over waarin oud en nieuw valt.. hoek da ga invullen weet ik nog nie... misschien met alle maats @ my home :D , kratje pils erbij, muziekie op :cool: . mocht het echt zwaaaaar zuigend gaan lijken en mochten er toch nog kaartjes voor qontact zijn dan doek dat maybe ook nog wel, maar daar ga ik nie vanuit... ben een beetje opgebrand en SNAK echt naar een vakantie chillen en nix doen...

oja, in theorie doek ook nog wat voor school :p
Teal'k
Werken, ben maar paar dagen vrij.. verder geen ene zak doen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland