|
|
| Eye-Riz |
Nou, ik heb dus geen vakantie. Sterker nog, dit jaar heb ik naast de officiële dagen helemaal geen vrije dagen, behalve 2 januari (dat MOET ook wel :D )
27 december moet overdag eerst werken en 's avonds moet ik draaien op een feest in Amersfoort (techno en acid feestje, hihi, en daar draai ik dan, grappig toch? :D )
Oud en nieuw vieren we in Rotterdam. Vrienden van ons hebben een pand gekraakt (als zijnde atelier), aan de Maas, met een van de beste views over Rotterdam. Daar zetten we een soundsystempje neer, en gaan we feestvieren en draaien tot we er bij neer vallen. joechei! :D |
|
|
| Remy D |
| Van mij kunne jullie allemaal lekker de pest krijgen volgend jaar, smerige betweterige rukkertjes!!! |
|
|
| basd |
Effe kijken:
- werken op IC als het een beetje meezit
- met oud&nieuw gezellig hier een beetje hangen en uitgaan
- beetje studie bijwerken, mag ook wel eens (maar niet te veel natuurlijk)
- veeeeeeeeeeel slapen
- beetje films kijken en zo
- als het even meezit nog wat werken
- beetje shoppen, platen en zo
Lekker rielekst dus.. Heb er echt zin in ! |
|
|
| eieregooie |
| Ik ga me vanaf morgen helemaal de tyfus merken met LOTR2... dan de 24e ff eten met me ouders omdat zij dat zo leuk vinden... Dan ga ik me nog meer de tyfus werken met kerst, en de rest van de kerst ga ik slapen want ik hou er helemaal nie van... en dan de 27e laat ik me collega's in de steek en ga ik lekker een weekje op me gat zitten in een bungalowhuisje met nog een stelletke randdebielen met misschien een uitstapje tussendoor naar Qontact... En als ik dan terug ben zitten we alweer een endje in het nieuwe jaar en heeft hopelijk iedereen z'n handjes er nog aan zitten en zijn ze hopelijk allemaal die hele kerst ellende weer vergeten zodat ik weer rustig verder kan met me leventje :D |
|
|
| Dj Lex |
Ja kga ook niet echt een boeiende vakantie tegemoet.
- Leren voor 3 tentamens
- Huisje in Drenthe voor een weekje
- Qontact :eyes:
- maybe IC
- Lekker nix doen
:D :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|