|
Nieuwe computer, wat is het beste om te nemen?
|
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Een PSV-er die een ajaxied helpt :eek: |
nog een ajaxied in PSV-land ook :eek: |
|
|
| Optimus |
| maarree, als je op kamers zit dan boeit t toch niet wat voor pc je pa thuis neemt... je zit er toch nooit achter |
|
|
| Akira |
| ach kijk eerst hoeveel geld je hebt te besteden...er zijn genoeg mooie systemen.. |
|
|
| eieregooie |
Voor zover ik weet is AMD over het algemeen wat stabieler dan Intel. Videokaart... sja, Ik ben geen onwijze spelletjes speler... heb sinds kort een nieuwe videokaart... Geforce 4 (MX440 ofsow kan dat?) Was 95 eurootjes toen. Een vriend van me had toen een pas een van de vetste nieuwe videokaarten gekocht voor 350 euro ofsow... en het verschil is nauwelijks merkbaar vind ik. Alleen als je een test uitvoert merk je het verschil... Die van mij heeft wat minder hardware ondersteuning ensow... Ik kan ook bijna alles spelen op 1024 en alles high detail zetten... Nou... goed genoeg voor mij hoor :)
En wat betreft die TFT schermen... refresh meuk is misschien minder, maar 't is sowiso rustiger voor je ogen... Dus ja... wat is wijsheid?
Voor mij moet een PC gewoon minimaal kosten. De ontwikkelingen gaan nog steeds zo snel en de prijzen dalen nog zo hard, dat ik het zonde vind om het nieuwste van het nieuwste te kopen... gewoon zo voordelig mogelijk houwe... (alhoewel die 17" tft schermpjes ook wel lekker zijn :D maarja... zo duur nog he... iemand een aanbieding??? :D ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|