|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete
tenminste dat heb ikk |
Dat is zo, maar het gaat hier om nummers die je wel kent (anders kun je ze ook niet opschrijven natuurlijk).
( toch heb ik het idee dat die zin niet helemaal klopt..... ) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | | Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ?? |
nee hoor.. ik vind die remix van kosheen echt geweldig!! Die vocalen zoooo vet!!
voor mij zijn de echte tegenvallers..
Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik had deze al veel eerder (japan album) en vond het toen al veruit het boutste nummer van tiesto ooit.. en dan word het 1 van zijn grootste hits ooit?? na 1 X vonk het nix en na 10000 al helemaal niet
Jurge Vries - The Theme ... te simperl.. en die string die erin zit vind ik echt bout...
Minimalistix - Magic Fly ... waaaaaaaaaaah was slecht!!
Nightvision - Believin (J&R Remix) snap ECHT niet waarom armin tiesto enzo deze draaien..
Junkie XL - BNF ... das dus absoluut niet mijn stijl, zonder gevoel en gewoon niet mooi
er zijn er nog veel meer, maar zoals petrus al zei: die lusiter ik niet dus kan ze ook nergens vinden zo snel :D |
|
|
| Remy D |
| Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje)
|
Die Sunspot zuigt echt zo'n beetje het hardst van alles uit 2002
| quote: | Originally posted by Chicane
Alles van Fire & Ice dit jaar, echt wachelijk slecht gewoon
|
1 uitzondering... San Antonio!!! Woeiii! :D |
|
|
| babbel |
AWeX - Adrenalin (BOCA Remix) wtf was Ferry Corsten thinking toen hij deze plaat voor het eerst draaide, wat een zaadnummer
CapeTown - Pitstop : zal wel aan mij liggen maar deze plaat snap ik niet
alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|