return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Slechtste trance nummers van 2002

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete

tenminste dat heb ikk

Dat is zo, maar het gaat hier om nummers die je wel kent (anders kun je ze ook niet opschrijven natuurlijk).

( toch heb ik het idee dat die zin niet helemaal klopt..... )
tijs08
quote:
Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ??

nee hoor.. ik vind die remix van kosheen echt geweldig!! Die vocalen zoooo vet!!

voor mij zijn de echte tegenvallers..

Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik had deze al veel eerder (japan album) en vond het toen al veruit het boutste nummer van tiesto ooit.. en dan word het 1 van zijn grootste hits ooit?? na 1 X vonk het nix en na 10000 al helemaal niet
Jurge Vries - The Theme ... te simperl.. en die string die erin zit vind ik echt bout...
Minimalistix - Magic Fly ... waaaaaaaaaaah was slecht!!
Nightvision - Believin (J&R Remix) snap ECHT niet waarom armin tiesto enzo deze draaien..
Junkie XL - BNF ... das dus absoluut niet mijn stijl, zonder gevoel en gewoon niet mooi

er zijn er nog veel meer, maar zoals petrus al zei: die lusiter ik niet dus kan ze ook nergens vinden zo snel :D
Remy D
Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het!
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje)

Die Sunspot zuigt echt zo'n beetje het hardst van alles uit 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Alles van Fire & Ice dit jaar, echt wachelijk slecht gewoon

1 uitzondering... San Antonio!!! Woeiii! :D
babbel
AWeX - Adrenalin (BOCA Remix) wtf was Ferry Corsten thinking toen hij deze plaat voor het eerst draaide, wat een zaadnummer

CapeTown - Pitstop : zal wel aan mij liggen maar deze plaat snap ik niet

alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland