|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Nog een bout nummer: Cosmic Gate - The Wave (Svenson & Gielen Mix) |
Ja, dat is een exacte kopie van Twisted.
BTW hun nieuwe remix van Brooklyn Bounce - Bring it back (S&G remix) lijkt daar ook weer heel veel op. Inspiratie is er te zoeken bij die twee. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by raoel
Vuile kameleneuker.
Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij één van de nummers van het jaar!!!! |
EEY Gorkje, ik kraak hardstyle af, jij progressive, even goede vrienden :) Kommop man, iedereen heeft weer een andere visie en mening... hardstyle is gewoon in mijn gehoor niets meer dan het geblaat van een roedel oplosgeslagen genetisch gemanipuleerde koeien die rondjes lopen in de polonaise rond een berg kamelensperma.
Wat jij van progressive vind is jouw mening... capich? :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
Sunburn & Dust.wav
en al die dumonde/s&g/etc bralletjes |
|
|
| raoel |
Maar Bangin globe is absoluut geen HardStyle.
Ook ik ben wel van mening dat hardstyle goedkoop is, maar dit is meer hard trance en liever omschrijf ik het als NRG trance :eyes: :toothless
Maar luister eens naar die energierijke melodie in dat nummer.
Mooie lange melodie die gewoon iets heeft.
Je kunt erbij uit je plaat gaan en je zou er bij kunnen gaan janken.
zo'n top nummer.
Die opbouw is op het begin goed, dan is wel ff ed op en dan die mega climax!!!!!!
om een stijve van te krijgen, wat zeg ik, ik heb er één!!!
Progressive vindt ik persoonlijk geen zak aan, maar ik kan wel onderpoep maken tussen een goed en een slecht nummer in dat genre.
Dat je hardstyle (en hardtrance) kut en slecht vindt kan ik goed begrijpen want het is nou eenmaal niet de meest inteligente muziek die er is, maar dit nummer afkraken, daar kan ik me niet in vinden. |
|
|
| DJ_Siesta |
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete
tenminste dat heb ikk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|