|
|
| moogwai |
Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto Remix)
Moby - In My Heart (Ferry Corsten Remix)
Moby - In This World (Push Vocal Club Mix)
De moby remixes vind ik 10x niks en deze producers hebben dit jaar ook 10x betere remixes geproduceerd.
Verder nog wat matige nummers van producers die ik hoog heb zitten:
Armin van Buuren - Sunburn
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Remix)
Fire & Ice - Heart And Mind
Blank & Jones - Watching the waves (Svenson & Gielen Remix)
En de Sensation Anthem 2002 (zowel black als white trouwens) vind ik bagger ik vind zelfs Answer the Question nog beter :) |
|
|
| Biohazard |
Die Dana Mix van The Anthem is toch zooo simpel, dat je met de magix music maker nog maken.
Ik vind trouwens het hele album van S&G een grote flop |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by moogwai
Armin van Buuren - Sunburn |
dis weer een lekker nummertje waarmee armin bewijst dat hij meer kan dan wat hij heeft laten zien .. zijn riva, solid sessions etc remixes vin ik toch best wel op elkaar lijken, lekker maar hiermee bewijst hij toch dat ie ook in andere genres zich goed weet te vinden.. |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dis weer een lekker nummertje waarmee armin bewijst dat hij meer kan dan wat hij heeft laten zien .. zijn riva, solid sessions etc remixes vin ik toch best wel op elkaar lijken, lekker maar hiermee bewijst hij toch dat ie ook in andere genres zich goed weet te vinden.. |
idd
Sunburn is een van de betere nummers van het jaar. Dit nummer heeft IMO een gigantisch mooie opbouw, climax en break. Gewoon te gek voor woorden.
Nog een bout nummer: Cosmic Gate - The Wave (Svenson & Gielen Mix) |
|
|
| moogwai |
| Ik vind Sunburn ook veel te veel op de dub.wav lijken en als stand-alond vind ik 'm echt saai.. Hooguit in een goede set kan ik 'm waarderen (net als op M'land). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|