return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Big Brother nous mate comme des animaux en cage

stanymi
ouais moi non plus je comprends rien
LoginZ
quote:
Originally posted by o
Mais encore?
Je suis nul en charades moi...! :p

c'est le plus haut niveau d'alerte de l'armée au U.S

quote:

DEFCON DEFense CONdition
In the event of a national emergency, a series of seven different alert Conditions (LERTCONs) can be called. The 7 LERTCONs are broken down into 5 Defense Conditions (DEFCONs) and 2 Emergency Conditions (EMERGCONs).

Defense readiness conditions (DEFCONs) describe progressive alert postures primarily for use between the Joint Chiefs of Staff and the commanders of unified commands. DEFCONs are graduated to match situations of varying military severity, and are numbered 5,4,3,2, and 1 as appropriate. DEFCONs are phased increases in combat readiness. In general terms, these are descriptions of DEFCONs:
DEFCON 5 Normal peacetime readiness
DEFCON 4 Normal, increased intelligence and strengthened security measures
DEFCON 3 Increase in force readiness above normal readiness
DEFCON 2 Further Increase in force readiness, but less than maximum readiness
DEFCON 1 Maximum force readiness.

During the Cuban Missile Crisis, the US Strategic Air Command was placed on DEFCON 2 for the first time in history, while the rest of US military commands (with the exception of the US Air Forces in Europe) went on DEFCON 3. On 22 October 1962 SAC responded by establishing Defense Condition Three (DEFCON III), and ordered B-52s on airborne alert. Tension grew and the next day SAC declared DEFCON II, a heightened state of alert, ready to strike targets within the Soviet Union.

Donc c t pour qualifier le niveau d'engagement de l'acte de vengeance...

plus l'instant fatique se rapproche plus tu desecnd sur le DEFCON...

Arrivé à 1 la guerre totale est imminente...

La DEFCON 7 est une partie regroupant tout les hackers du monde pour discuter des dernières techniques...

vala vala....

Edit : maintenant ils en st a la dixième édition j'avais pas suivi ça depuis un bout...
stanymi
quote:
Originally posted by LoginZ
c'est le plus haut niveau d'alerte de l'armée au U.S

OK !
Vachement intéressant, j' avais déjà entendu parler je crois mais je savais aps ce que c' était !

Merci pour ce petit moment de culture ds ce monde de brutes ;)
LoginZ
quote:
Originally posted by stanymi
OK !
Vachement intéressant, j' avais déjà entendu parler je crois mais je savais aps ce que c' était !

Merci pour ce petit moment de culture ds ce monde de brutes ;)

Enfin le clin d'oeil il était pour la partie de hacking que s'apprete a mené o et dc pour être juste le niveau le plus haut c'est DEFCON level 1.

J'aime bien le 'tuturel moi ;)
Shito
Merci pr ce quart d'heure de culture LoginZ! ;)
m'enfin ca m'aide pas trop! :p:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - France