|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Petrus
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.
Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent. |
:D |
|
|
| Jappio |
Ik ben Jasper, 20 jaar en studeer bedrijfskunde. Mijn favoriete DJ's zijn Dj Jean, Jurgen en gigi d'agostino
Ik ga vaak uit en dan vooral naar de hollywood music hall in rotterdam. Ook ben ik wel is te vinden in de grote skihut, waar ik mij vermaak met de talrijke dames.
Andere hobbies zijn: punniken, schaatsen en msn-en. Ik heb verder nog een cu2-pagina: http://www.cu2.nl/jappio waar je natuurlijk altijd een leuk berichtje kan achterlaten :D
Nou ik geloof dat dat het wel is, als er nog iets is dat je wilt weten kun je me altijd pm-en :D
Groetjes! Jappio |
|
|
| Optimus |
Hallo, ik ben Tin, 21 jaar en ik begin trancemuziek wel leuk te vinden de laatste tijd. Ik ken deze site via een jongen die ik op Mega Music Dance Expreience zag met zo'n TA-shirt (echt stoer, zo'n shirt!) lopen. Mijn volgende party wordt denk ik Trens Energy. Ik heb nog nooit drugs gebruikt, je bent echt een stumper als je dat gebruikt, ik zuip me liever lam met breezers (rooie), das veel beter!
Mijn favoriete artiesten zijn: Milc Inc, DJ Jean (Love Come Home is echt super!!!!) en Brooklyn bounce.
Veder speel ik veel onlinespelletes (Doom, Unreal Tournament) en bouw ik model vliegtuigjes.
Ik ben nog vrijgezel, zijn hier nog leuke meiden die interesse hebben in een hete Chinese jongen?:p
kusjes van Tin |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik ben nog vrijgezel, zijn hier nog leuke meiden die interesse hebben in een hete Chinese jongen?:p
kusjes van Tin |
geen nuchtere hollandse jongens? :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
geen nuchtere hollandse jongens? :( |
nee sorry, die tijd heb ik gehad:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|