|
|
| SnuggLe |
Op sommige feesten is er al eens over gepraat: volgend jaar wil ik (en volgensmij meerdere mensen) wel eens gaan feesten in het buitenland, bv. in Engeland (Gatecrasher etc) of Duitsland (Mayday, Rosenmontags rave).
Zelf zit ik nu nog in HOng Kong, en daar is ook best een grote ravescene, we zijn er gisteren wezen stappen. Check www.hkclubbing.com
Nu is mijn vraag:
-Wie hier hebben er al vaker in het buitenland 'gefeest'? Hoe zijn de ervaringen?? (..ik heb op verschillende sites wel wat dingen gelezen, maar oke...enneh: Loveparade uitgesloten, dat kent iedereen wel ;))
-Wat zijn de kosten en hoe zit het met drugs en dat soort dingen? Nog aparte ervaringen?
-Iemand plannen om mee te gaan volgend jaar?? Ik ga 99% zeker naar Mayday toe....er is nog plaats in de auto :D
Iemand zei me dat Miss Proximus iets had gezegd van: Liever 2 maanden sparen en een goed feest in het buitenland, dan 1 maand sparen en iedere maand hetzelfde feest in NL. Ik denk dat ik me daar bij aansluit.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
volgend jaar iig naar Homelands:) alvast sparen hoeren!:D
wat mij ook mijn interesse trekt is Hardhouse Academy (UK Hardhouse!), een avondje clubben in de UK, Nature One, en Rosenmontagsrave:)
en ik heb t ook wel zo van "t meeste heb je al gezien"
en Snug, waars je partyreport van gister?:D |
|
|
| kolkiewolkie |
lijkt mij ook zeeeer vet :) :cool:
ikzelf ben momenteel heel druk om een afstudeeropdracht in het buitenland te krijgen (overigens zonder succes). MOCHT ik het voor mekaar krijgen in de States te komen (das de planning) dag ga ik zeker een week vrij nemen voor die dj-conference in Miami :) , of als ik in Engeland kom (is ook nog mogelijkheid toe) dan ga ik zekers een aantal feesten en clubs daro bezoeken :) )
mocht het niet lukken MOET ik 1 of 2 keer naar Dld. dit jaar :D |
|
|
| magrec |
pff clubben in engeland lijkt mer errug ok :)
ik wil zelf graag nog een lang weekend naar engeland gaan (donderdag tot maandag ofzo ;) alleen een weekend voor het clubben ;)
Donderdag's bedrock @ heaven en natuurlijk naar fabric :)(met het beste soundsystem van de wereld volgens velen (zit onder de vloer o.a)
Homelands lijkt me ook leuk of een ander festival in engeland :) |
|
|
| Dj Lex |
Ja er was al een soort van plannetje om met een vrij grote groep naar Homelands te gaan in 2003 :D Ik zal er dan ook bijn zijn :D
Enne voor de rest tsja, btje lastig als je in de Randstad woont om ff naar Duitsland te gaan ofso, beter als je dan in het oosten woont |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|