return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Låtar man ALDRIG tröttnar på

Aendy
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag kom på den ultimata skivan man aldrig kan tröttna på:
The Prodigy - Experience. Tio år efter att jag först köpte den låter den fortfarande lika bra.

Kan inte mer än att hålla med till fullo. Den skivan är utan tvekan guldkornet i min skivsamling. Hittade igår, när jag städade min gamla lägenhet, en inramad affish från när de uppträdde på mejeriet för att promota "Music for the gilted generation"... goda tider...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Nyx

Prodigy - Speedway
är en klassiker! Sketchen när killinggänget gör parodi på den låten är bland det roligaste jag sett!

De står & lirar synth i hyperspeed, när nån dansbandstönt ska försöka hänga med på munspel. :stongue: :haha: :stongue: :haha:
Ahh du menar när (Robert Gustafsson) Wilmer X framför Prodigys Firestarter...

När odm gjorde DVDn eller VHSen så fick dom inte ha med den låten för Prodigy... töntar :toothless
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh du menar när (Robert Gustafsson) Wilmer X framför Prodigys Firestarter...

När odm gjorde DVDn eller VHSen så fick dom inte ha med den låten för Prodigy... töntar :toothless

ball.. har inte sett den sketchen.. nån som har den??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
Jag hade den men jag tror det är svårt att få tag i orginalet ... i rippen från HVS som jag hade så snackade dom istället om "Att här skulle det igentligen ha varit Prodigys låt Fire starter igentligen men som dom sa till oss "We refuse to have our music in your show" hit show måste dom ha menat va... ja det var nog de dom menade"

Säg till om nån hittar den...
Nyx
quote:
i rippen från HVS som jag hade så snackade dom istället om "Att här skulle det igentligen ha varit Prodigys låt Fire starter igentligen men som dom sa till oss "We refuse to have our music in your show" hit show måste dom ha menat va... ja det var nog de dom menade"

Jag har också sett det. Jag tankade ner alla avsnitt & då hade dem tagit bort låten i den sketchen. Det är "Speedway" de lirar btw.

quote:
Originally posted by dbl

quote:
Säg till om nån hittar den...

Jag har haft den riktiga versionen som visades på tv för ett tag sen, på datorn. Men efter några omformateringar har den försvunnit :( ...jag ska fråga om nån polare kan ha den..har för mig jag skickade ut den till några :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden