|
|
| -TAIS- |
Dit is voor velen denk ik wel een leuke feature: In je signature laten zien welke track je momenteel beluisterd. Via een plugin in Winamp is dit mogelijk. Deze plugin stuurt het nummer dat je speelt naar een site, en deze site maakt daar automatisch weer een plaatje van, die je in je signature kan zetten.
Hij wordt per track geupdate, dus eenmaal ingesteld hoef je er niets meer aan te veranderen.
Ik heb dit idee ff van onze Oosterburen gejat, want zij hadden er een thread over staan in hun forum. Als je een voorbeeld wilt zien hoe het werkt, kijk dan even hier of kijk naar mijn sig :). Er staat ook een goede beschrijving in die thread (wel in het Duits). Mocht je een Engelse beschrijving willen, dan moet je even op de officiele site kijken (daar moet je sowieso heen om je even aan te melden), maar de Duitse uitleg is heel beknopt en duidelijk.
Duitse thread
Officiele site |
|
|
| DJ Bazz |
| ik kende hem al wel, ik heb mijn mp3s en winamp alleen op de andere comp staan. dus dat wordt een beetje omslachtig om dat te gaan doen. enneh Dancetrend heeft dat volgens mij al (anders gehad) |
|
|
| -TAIS- |
| Ah, ik had het nog nooit eerder gezien, vond het wel grappig :) |
|
|
| DanceTrend |
| Jah ik heb het idd alleen op een nogal omslachtige manier.. Ik ga die site eventjes nachecken :) Thx voor url... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|