return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Va hände med TA?

Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar ;)
dbl
quote:
Originally posted by Gaby
Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar ;)

klart vi e :)

jo, du har rätt.. inte lika mycket trance snack längre...
och sen du nästan inte kom hit så har det typ slutat kommit party info.
det var ju du som postade mest :)
Glorie
quote:
Originally posted by Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??

sorry men det där låter ganska rått imo! :eek: :eek: :eek:

jag e ingen som bidrar me några trancerelaterade diskussioner precis och har inte hängt här så länge heller.. sen i oktober tror jag

att det inte postas partyinfo var å varannan dag beror väl som dbl sa att du (gaby) stod för många av de topicsen å så länge jag har hängt här har ja inte sett dig skriva så fasligt mycket, vilket ju är tråkigt såklart. (vet att det postades mycke såna trådar förut, även om ja inte varit aktiv här länge så har ja haft kollen på TA i långt över ett års tid. det räcker eg med att man "show some topics" från svunna tider ser man att det var mer topics från dig.

hmm, nåväl...ja sänker min stämma.. for now...
AC.
Jag är benägen att hålla med Gaby.

Faktum är att det blivit mindre trance topics och mycket mycket mera orelaterade ämnen som glasstråden godistråden julmusttråden osv osv

Vissa topics som tex vad man önskar sig i julkalpp kan anses som intresant då en tråd som den speglar vad musik(Trance) intreserade människor vill ha vilket kan ge ider till andra på forumet om eventuela julkapps önskingar i musikväg eller dylikt

men trance och julmust har jag väldigt svårt att koppla ihop.

Klotterplanket var en bra ide, den blev som en underforum till svenskadelen var vi kunde prata strunt.
King of Clubs
Även om jag bidrar med en hel del irrelevant skitsnack, så håller jag faktiskt med. Förut var det mer musiksnack och jag saknar verkligen all partyinfo som Gaby brukade posta.. Nu postas typ bara de riktigt stora festerna..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden