return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Groeten uit australie:)

John
Zow, goeienavond ta's
das lang gelee...toch wel 1.5 week ofzo
ik hoor dat het nu lekker koud is daaro...fijn dat ik daar weg ben. alhoewel het toch wel iets heeft..zo met die feestdagen. kerst op et strand is toch ook niet alles denk ik:p
overigens is het hier ook niet zo warm als ik verwacht had..alleen de eerste 2 dagen was het ruim 30 graden. daarna wat minder...graad of 23...gistere en eergistere regen (goed voor de bosbranden), maar et maakt niet zo heel veel uit, want ik werk hier nu lekker (jaja...)
iedere dag om 7uur op...
et uitgaan is hier wel grappig..maar ik mis wel wat relaxte trance en/of stampmuziek. hier heb ik o.a. 'knallers' gehoord als, ' blow your whistle' en ' club bizarre' :rolleyes:
op de radio hoor je 4 strings - into the night en lasgo something. best leuk:)
morgenavond naar 'home' in darling harbour. volgens iem. uit et aus forum is et dan hardtrance avond...dus ik verwacht veel:D
verder ben ik nog steeds niet verbrand...en ook niet bruin geworden.. smeren doe ik niet meer want das niet nodig hier (lekker naief maar goed,....ik wil toch wel verkleuren:D)

nou mensen...ik ga weer stoppen.
tot later en veel plezier @ IC en Qontact e.a. feesten
ik ga ws naar basement jaxx en ropger sanchez met oud en nieuw....(vinden ze hier helemaal geweldig...)

nou de mzzzzzzzzzls

John
TimeportE
heee john!! leuk dat alles goed gaat daar, hier is het idd redelijk aan het vriezen.. vin het wel leuk, wil een witte kerst! :D

schiet maar een kangaroe op de foto.. :)
Dj Lex
Heey John. Mooi dat je het naar je zin hebt daar :D

Hier is het veels te koud. Elfstedentocht misschien :D

Enne kzou toch maar smeren, je bent daar zo lang, je wordt heus welbruiner als ons :D
DJ Bazz
hey john

tof dat je ff wat laat horen, hier is het inderdaad superkoud, bijna niet meer uit te houden.

have fun!!
Partyhardy!
Yo! tof dat je het zo naar je zin hebt daar! :) Mij lijken trouwens basement jaxx en rodger sanchez met oud en nieuw in australië super gaaf! :cool: Dat wordt echt een oud&nieuw om nooit te vergeten! :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland