return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Wie kan mij helpe aan Oliver Lieb - Subraumstimulation?

ryo
De service van Rare is inderdaad prima, ze nemen alle tijd voor je enzo idd. De eerste keer dat ik er kwam wist ik niet eens waarvoor ik kwam, ik hoefde maar te vragen en hij begon meteen voor me te zoeken... Tja de website, ik kan me herinneren dat ze eerst alleen aan klanten van de winkel zelf een login gaven, kan me niet voorstellen dat dat zo blijft, zo trek je geen nieuwe klanten aan natuurlijk... Tis allemaal nog nieuw denk ik, er moet nog een hoop veranderen, xal es ff kijken :)

Edit: Beste bezoeker!

Op het moment is Rare Web alleen beschikbaar voor onze vaste klanten.

Binnenkort zal onze online winkel voor iedereen beschikbaar zijn.
Eye-Riz
ze zitten weat dat betreft nog vooral in een try out fase. maar ik moet zeggen dat het prima werkt ;)
cool he, hoe ze je helpen? ben dr erg over te spreken!
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik kan me niet voorstellen dat er een betere winkel bestaat dan Rare.

Moet je es naar de Rhythm komen ;) De collectie is niet groot, maar wel heel breed... en misschien nog wel belangrijker... ALTIJD up to date... als het nieuw is hebben ze het (bij wijze van), en anders zorgen ze er wel voor dat ze het voor je krijgen. Ook oude, moeilijk verkrijgbare dingen weten ze vaak nog wel aan te komen (nietwaar tijs08? ;) )... Vraag me niet hoe :D Ze kennen iig overal mensen, en overal kennen mensen hun, wat natuurlijk goed uitkomt wanneer je iets wil hebben :) Soms duurt 't een tijd, maar dan heb je ook wat.

Tis natuurlijk wel een beetje vaste klanten service, want als ze dat voor iedereen moeten doen is het gewoon niet rendabel. Bovendien is de "dagelijkse" service voor de vaste klanten ook geweldig! Ze weten precies waar je van houdt en als je binnenstapt krijg je meteen een dikke stapel platen in je handen gedrukt die ze of net bij elkaar sprokkelen, of al voor je apart hadden staan. En verdomd... Het overgrote deel is zo'n beetje wat je zoekt, en daar maak je dan je selectie uit... als je meer wilt horen kan je natuurlijk altijd erom vragen... of zelf nog het een en ander "uit de wand" halen.

Wat je in je handen gedrukt krijgt zijn vaak ook promo's en pre-releases die pas een of 2 weken later "in de wand" komen (beschikbaar worden voor het grote publiek). En vaak lopen ze zelfs dan nog voor op de meeste andere platenzaken. Ja, ik heb m'n plekje gevonden hoor :)

Tot zover mijn ode aan Rhythm Import :D (niet te verwarren met de rhythm import keten die o.a. een filiaal heeft in utrecht ;) )

Ow, en 1 ding is zeker... MidTown ZUIGT! Hehe...
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by eieregooie
Ook oude, moeilijk verkrijgbare dingen weten ze vaak nog wel aan te komen (

Als jij dan ff Subraumstimulation regelt krijgje Billy Ray Martin vanme
Teknikol
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Als jij dan ff Subraumstimulation regelt krijgje Billy Ray Martin vanme

wat doe jij?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland