|
|
| DjSuez |
Ik ben me laatst eens gaan verdiepen in wat filosofie, en ik ging eens nadenken over godsdienst. Nou geloof ik niet in een god, maar ik ben ook niet volledig atheist. Hoe zit dat met jullie? (lekker diep, maar ik heb geen zin omte gaan beginnen aan men scriptie over het migratiegedrag van walvissen..:rolleyes: :D )
| quote: | | Ik geloof in God maar de bijbel neem ik als een lijdraad. |
en ehh, leidraad is natuurlijk met ei... |
|
|
| Donna |
Ik ga eerst s ff lekker een uur zonnebanken met de nieuwste CD van Alanis Morissette en er vanmiddag s ff voor zitten;)
Tot straks!:) |
|
|
| Flipper01 |
Ik geloof niet in God enzo..
Er zal vast meer zijn dan we weten, maar ik geloof niet dat er een ventje op een wolk zit die ons allemaal bestuurd. En al helemaal niet dat je er beter van wordt als je geld aan de kerk geeft of 3 keer per dag naar de kerk gaat |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Er zal vast meer zijn dan we weten, maar ik geloof niet dat er een ventje op een wolk zit die ons allemaal bestuurd. En al helemaal niet dat je er beter van wordt als je geld aan de kerk geeft of 3 keer per dag naar de kerk gaat |
dit is natuurlijk ook wel een btje erg kort door de bocht...een ventje op een wolk... |
|
|
| TimeportE |
| ben wel gelovig.. ik geloof in god maar ga nie elke zondag naar de kerk.. de bijbel is min of meer een richt lijn, maar natuurlijk is niet alles waar.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|