|
|
|
| Jongens, weten julie nog dat wij t de hele tijd hadden over onze droom line up?? Nou, t bleef jammer genoeg bij dromen.... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Voor de show??!!! Jaaaaa dáááág, ik ga toch ook niet naar de bios voor de popcorn, dan ga ik voor de film!!!
|
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen :D
Bier voor die man!!!!!! :D |
|
|
|
| Ja, kunnen we geen mailbomb naar ID&T sturen????, want voor zoveel geld voor een kaartje kan je toch niet met zon line-up komen.... |
|
|
|
Ik heb het volgende gestuurd:
Hallo,
Sorry hoor, maar de lineup van Sensation gaat echt nergens over! Jullie kunnen wel zeggen dat de mensen niet moeten komen voor de DJ's maar voor de hele show! Maar de DJ's maken de show! Ik vind dit zeeeeeeeeeeeeer droevig, en met mij vele andere! Vorig jaar was Sensation een top feest, nu wordt het 1 grote commerciele flop! Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie! Jullie vragen 100 gulden voor een ticket, wat gaan jullie daarmee doen! Volgens mij zijn jullie er alleen op uit om hier vette winst te behalen! De (progressive) trance stroming gaat aan zulke acties kapot!
Nou de groeten, en denk er eventjes over na!!!!(niet dat jullie dan doen!!!!!) |
|
|
|
Be part of the night - dress in white!!!!!
Ja daaaaaaaaaag, ik ga daarnaartoe met een WIT ZAKDOEKJE, dat is wat ik ga doen! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|