|
|
|
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Om het brein achter deze flop, duncan stutterheim, te citeren: "We willen niet alleen maar booken, booken, booken en grote namen hebben staan."
vandaar dus geen buitenlandse dj's.
ALGEMENE OPROEP: MAIL ALLEMAAL ID&T MET DE MEDEDELING DAT DIT ZWAAR DROEVIG IS. PERSOONLIJK HEB IK MIJN MENING AL VIA DE MAILBOX BEKEND GEMAAKT DAAR |
Wat is dat nou voor een klotereden???? Dus verlagen ze t niveau van t feest?? De 1e was toch ook met Tiesto, Carl Cox en Sven Vath???? BULL!!
Enne...was t mailadres van ID&T???? |
|
|
|
thnx
nu ff een (of 2 of 3 of nog meer) mailtje sturen...;) |
|
|
|
Ik heb ID$T ook al 2 keer gemailed vandaag, info@sensation.nl en info@id-t.com om te vragen waar mijn geld (95 NLG) nou eigenlijk heen gaat. Want het gaat dus NIET naar de line up!!
Die ROOG die betaalt ID$T zelfs om daar te mogen draaien waarschijnlijk!!!
Dalijk gaan ze de TWIX TALENT ROOM ook maar ff op het mainstage zetten....hoppa weer een DJ erbij en geen geld kwijt....
klere zooi
hopelijk gaat ID$T een beetje heeeeel hard nadenken na al deze mails.....en als ze kijken naar de hits op sensation.nl die niet gestegen zijn in vergelijking tot gisteren......en de hits op mysteryland.nl die waarschijnlijk 30 keer zo hoog liggen nu!! (ik kom er al niet eens meer op!?!)
Met z'n alle naar mysteryland jonges!! |
|
|
|
ZO! Net een mailtje gestuurd!
FF kijken of ze reageren, t zal wel van niet, die klootzakken :mad: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|