return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

Ja inderdaad! Wat een kut line up zeg!!!!

Maar ik twijfel nog of ik ga. Kijk 100 piek is echt veeeeel te veel voor dit stelletje DJs. Maar de show zelf zal wel helemaal te gek zijn daar in de ArenA. Dus dat zou dan de enige reden zijn dat ik ga.

Kut zooi! Waarom verneuken ze Sensation! Terwijl het zo mooi had kunnen zijn!
It was a great SSSSSSSSSSSSensssssssssssation!! Dit is zoooooooooooooooooo matig! Ze hebben genoeg geld voor sensation, maak dan een vette line-up! En ga niet al je pieken spenderen aan leuke lichtjes! Ik ga dus ook echt niet 100 jongens uitgeven (+ 100 piek aan variabele kosten) om naar dit k*nker feest te gaan! Als ik een mooie licht show wil zien ga ik wel naar een ander feest waar ze wel goeie DJ's hebben! Het wordt daar toch al rond 5 uur licht, nou dan zie je echt niet zo veel meer van die lampjes! Maarja, blijkbaar begrijpt men niet dat Sensation vorig jaar een ing groot succes was! Sensation blijft mijn topfeest aller tijden, ik vind het dus heeeeeeeeeel jammer dat het vervolg nog slechter is dan mijn eigen schoolfeest en nog commercieler dan de TMF awards! Waarschijnlijk raakt Sensation ook dit jaar uitverkocht, maar de echte genieters en feesters zullen het dit jaar denk ik allemaal laten afweten!

Behalve DJ Ben natuurlijk! Wat een onwijze dildo! Hij bedoeld het volgens mij nog echt serieus ook! Maarja hij voelt zich daar waarschijnlijk goed thuis in dat publiek!
Dit slaat dus gewoon nergens op he. Vorig jaar een top feessie organiseren met grote namen als Sven Vath, Carl Cox, Tiesto enz. En nu opeens weer Jean, R**g, Rank 1 en Marco V en Michel de Hey. Die laatste twee vind ik persoonlijk wel lekker draaien, maar waar zijn de grote buitenlandse namen.

Dit is gewoon echt het publiek belazeren. Misschien moeten we met zijn allen ID & T gaan bestoken met mail --> mailbomb, waarin we met zijn allen om andere namen vragen.

Ik heb gisteren de uitzending moeten missen en dat is maar goed ook, anders had ik op het personeelsfeest zwaar chagrijnig rondgelopen.

Dan maar kijken of er een ander feest is, waar wel leuke DJ's komen.

Ik heb gesproken. Dank U

Greetz to all TA's
Jezus man, tis nu 12 uur later en ik voel me steeds meer genaaid door ID&T!:mad:

PS: één vraagje omdat ik de uitzending niet heb gezien, wat was de reden dat ie gozer opgaf dat ie geen buitenlandse DJ's wilde nemen??

ID&T, echt super hoor!! :rolleyes:
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Jezus man, tis nu 12 uur later en ik voel me steeds meer genaaid door ID&T!:mad:

PS: één vraagje omdat ik de uitzending niet heb gezien, wat was de reden dat ie gozer opgaf dat ie geen buitenlandse DJ's wilde nemen??

ID&T, echt super hoor!! :rolleyes:

Om het brein achter deze flop, duncan stutterheim, te citeren: "We willen niet alleen maar booken, booken, booken en grote namen hebben staan."
vandaar dus geen buitenlandse dj's.

ALGEMENE OPROEP: MAIL ALLEMAAL ID&T MET DE MEDEDELING DAT DIT ZWAAR DROEVIG IS. PERSOONLIJK HEB IK MIJN MENING AL VIA DE MAILBOX BEKEND GEMAAKT DAAR

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland