return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

Ik kon hem wel schieten toen hij Barthezz draaide op Qonatact...:(
quote:
Originally posted by Remy D
Ik kon hem wel schieten toen hij Barthezz draaide op Qonatact...:(

Ja, dat bedoel ik dus....
quote:
Originally posted by Rudy

Uhm...ik weet dat Jean niet de allerbeste mix kwaliteiten in huis heeft

jean kan juist supergoed mixen!!

later

michiel
quote:
Originally posted by michiel

jean kan juist supergoed mixen!!

later

michiel

Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok! Ik zeg trouwens exact hetzelfde al anderen in dit forum, dus ga daar ook maar ff lekker commentaar op hebben! IK vind dat hij niet goed kan mixen omdat hij meestal platen na 3 minuten eruit gooit en omdat hij de hele tijd loopt te scratchen! Jullie zullen dan wel weer zeggen, maar dat heeft toch nix met mixen te maken! Nou dat vind IK wel! Ok dus jullie gaan hier niet meer op replyen! OK! En vooral JUKX NIET!!!!!!!!!!! Weer zullen jullie gaan zeggen dat dit een forum is, waar je discussies moet hebben! Nou nu laat ik jullie weten dat ik niet 2 keer achter elkaar met JUKX en MICHIEL dezelfde discussie wil hebben!

quote:
Originally posted by Rudy

Ik heb ook niet over hoe hij platen inmixed, maar over dat irritante gescratch!

Michiel blijkbaar heb ik de term mixen verkeerd gebruikt, en dat heb ik later verbeterd! Dus kan je dat dan ook ff lezen, voordat je kritiek gaat uitoefenen!
uhm, je weet dat dit een forum is, een forum is juist bedoeld zodat gesprekken/conversaties ontstaan. Tuurlijk, ieder zijn mening, maar hier komen die meningen juist bij elkaar. Ons vragen om niet meer te replyen zou ten eerste het einde van deze thread betekenen en ten tweede tegen alle principes van een forum indruisen. Dus ik reply lekker toch nog even:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland