return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

Yessss Djux...volkomen met je eens.
Als tiesto nooit die kans had gekregen hadden we waarschijnlijk nooit naar de Magiks geluisterd dus....

Van mij krijgt Roog volle zeggingschap om op mainstage te
beginnen hou wel ervan om zo te beginnen :D

tja en als al die mensen hetzelfde dachten over Innercity 1998 als Sensation van dit jaar had ik het toch knap lullig voor ze gevonden want Tiesto heerste daar VOLKOMEN en was toen ook nog gewoon een "green guy in the scene"
quote:
Originally posted by Jukx

Roog staat anders ook op de Mainstage van Mysteryland volgens mij hoor! Dus hij wordt blijkbaar echt wel gewaardeerd!! En wat dacht je dan van Tiesto op de eerste innercity??? Toen had ook nog geen hond van hem gehoord totdat die daar op de Maintstage stond en iedereen was weg van hem!!
Eens moet toch de eerste keer zijn voor een relatief minder bekende dj dat hij op de mainstage van een groot feest staat... dat hebben alle bekende djs van nu ook mee moeten maken!
Maarja, ik begrijp best dat je een grote en bekende naam had willen zien ipv van Roog maar je moet ook weer niet te snel oordelen.

gast, ik kende tiesto al uit de hardcore scene (dj eve - you belong to me) en wist dat hij goed kon draaien. Roog draait normaal op chillouts en in lounge area's (dutch dimension), dus zo onbekend is hij niet. en tiesto en hij hebben een heel andere stijl, tijs draait veel energieker.

peace
quote:
Originally posted by Rudy

gast, ik kende tiesto al uit de hardcore scene (dj eve - you belong to me) en wist dat hij goed kon draaien. Roog draait normaal op chillouts en in lounge area's (dutch dimension), dus zo onbekend is hij niet. en tiesto en hij hebben een heel andere stijl, tijs draait veel energieker.

peace

goh..
quote:
Originally posted by Jukx

Roog staat anders ook op de Mainstage van Mysteryland volgens mij hoor! Dus hij wordt blijkbaar echt wel gewaardeerd!! En wat dacht je dan van Tiesto op de eerste innercity??? Toen had ook nog geen hond van hem gehoord totdat die daar op de Maintstage stond en iedereen was weg van hem!!

het gaat er ook niet om of roog niet kan draaien (en zo onbekend is ie ook weer niet) maar die knul heeft gewoon een beetje de pech dat hij zich toelegt op de muziek die toch niet echt geschikt is voor een mainstage (zeker van zon gigantisch event niet). Op een mainstage moet het knallen zijn toch?? Daar moet je techno/progressive/trance hebben en niet echt van die lounge muziek. Dus Jean moet ook weg daar.
Enne....over Tiesto op IC, toen was ie ook nog niet zo bekend (vergelijkbaar dus met Roog) maar hij draaide meer muziek die zich leent voor een mainstage.
Vind ik.

later

michiel
quote:
Originally posted by michiel

Dus Jean moet ook weg daar.

Uhm...ik weet dat Jean niet de allerbeste mix kwaliteiten in huis heeft, maar hij is zeker geen lounche DJ of een DJ voor de chillouts! Hij kan wel degelijk knallen! Luister maar naar de set van hem op sensation vorig jaar!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland